۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۵۴۳۲۷۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور مردم در صحنه های انقلاب نشانه ایستادگی آنها به پای نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های انقلاب نشانه مردمی بودن نظام است، گفت: مردم با حضور در صحنه های انقلاب نشان می دهند که پای این نظام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در نشست هم اندیشی قائم مقام، شورای معاونان، مشاوران و همکاران عرصه مناسبت های لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد،گفت: بزرگداشت مناسبت های انقلابی نشانه تقوای دل است.

وی با بیان اینکه برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن، حماسه ۹ دی و ایام الله های دیگر و تعظیم شعائر الهی برای این است که مردم به یاد خدا بیافتند، افزود: برگزاری این گونه مراسم برای جلوه خوبی ها، کمرنگ شدن بدی ها و گم نکردن هدف اصلی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت معنویت در جامعه اظهار داشت: برگزاری یوم الله ها موجب تقویت معنویت در جامعه می شود و اگر معنویت در جامعه رنگ ببازد، آن روز، روز خطر است و باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه در مدت ۴۰ سال عمر انقلاب تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شایسته تحسین است، عنوان داشت: حضور آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موجب شده است که این شورا در مسیر انقلاب و ولایت حرکت کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه امیدوار کردن مردم امری مهم است که باید در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: فعالیت گروه های تبلیغاتی دشمن برای مدیوس کردن مردم از رهبری، شهدا و خدا است، با مرور حوادث انقلاب باید زمینه امیدواری مردم را فراهم سازیم، وقتی در یوم الله ۲۲ بهمن ۴۰ سال حوادث انقلاب را مرور می کنیم، مردم امیدوار می شوند.

وی مردمی بودن را از ویژگی های مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: حضور پر شور مردم هر سال  در صحنه های انقلاب نشانه مردمی بودن این نظام است و شاهد هستیم که رویش های انقلاب به مراتب بیشتر از ریزش های انقلاب بوده است و این مایه افتخار است.

حماسه 9 دی روز ایستادگی پای انقلاب است

امام جمعه خرم آباد حماسه ۹ دی را روز ایستادگی مردم پای ارزش های انقلاب عنوان کرد و گفت: 9 دی روز ملی بوده و مربوط به جناح خاصی نیست بلکه متعلق به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به مرحله کمال رسیده است، ریشه هایش مستحکم، ثمره اش پربار و شاخه هایش جهانی شده است، گفت: امروز همه ما وظیفه خطیری در راستای ترویج فرهنگ و روحیه انقلابی و ترسیم درست انقلاب اسلامی بر دوش داریم./9459/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات