۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۴۳۲۷۸
رییس ستاد اقامه نماز قم:

رهنمودهای رهبر انقلاب در زمینه نماز را جامه عمل بپوشانیم

خامه یار با تأکید براینکه باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه نماز جامه عمل پوشانده شود، گفت: ستاد اقامه نماز تمام تلاش خود را می کند تا دغدغه رهبر انقلاب و جامعه دینی در این زمینه را برآورده کند.
خامه یار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد خامه یار در اجلاس استانی نماز استان قم که با محوریت«نماز و فضای مجازی» در تالار قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شده بود، به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد اقامه نماز قم پرداخت.

رییس ستاد اقامه نماز استان قم در ابتدای سخنان خود اظهار کرد: مدیران اقامه نماز قم و مرکز تخصصی نماز پیش از برگزاری این اجلاس، با حضور در دفاتر مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه، از ایشان رهنمودهایی گرفته و جا دارد که پیش از هر چیزی از این بزرگواران تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به اجلاس سراسری نماز، گفت: آخرین اجلاس استانی نماز در سال جاری در شهر مقدس قم در حال برگزاری است و می توان گفت که اجلاس های استانی نماز در سراسر کشور، مقدمه ای بر اجلاس سراسری نماز است که سال جاری در بندرعباس برگزار خواهد شد.

خامه یار ادامه داد: بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با محوریت «نماز و فضای مجازی» پنجشنبه 30 آذرماه سال جاری با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب در بندرعباس برگزار می شود.

وی با اشاره به خلأهای موجود در زمینه نماز در کشور، تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف اجلاس استانی و سراسری نماز این است که کارهایی که در این زمینه بر روی زمین مانده، به واسطه برگزاری این اجلاس ان شاءالله برطرف شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان قم با تأکید براینکه باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره نماز جامه عمل پوشانده شود، افزود: ستاد اقامه نماز تمام تلاش خود را می کند تا دغدغه رهبر انقلاب و جامعه دینی درباره نماز را برآورده کند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر حاضر و نقش آن در این زمینه، ابراز کرد: از ظرفیت مجازی آن طور که شایسته و بایسته است استفاده نکرده ایم؛ موقعیت های زیادی درباره نماز در فضای مجازی وجود دارد که باید از آن ها بهره گیری شود.

خامه یار در پایان سخنان خود با بیان اینکه ستاد اقامه نماز استان قم کتاب ها و نرم افزارهایی درباره نماز را در بازار کتاب و فضای مجازی منتشر کرده است، گفت: هزار و 300 اثر با موضوع فضای مجازی به دبیرخانه اجلاس سراسری نماز ارسال شده که از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد./840/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات