۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۴۳۲۷۳
قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

حضور مردم در صحنه های انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمن است

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه مانور انسانی کارآمدترین مانور است، گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب خنثی کننده هجمه های دشمنان است و این حضور باید تقویت شود.
لطفی

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، نصرت الله لطفی، قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، ظهر امروز در نشست شورای معاونان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی متکی بر مردم شکست ناپذیر است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های انقلاب افزود: این حضورها از مصداق های عینی مردمی بودن نظام است و باید قدران حضور مردم در صحنه های انقلاب باشیم.

لطفی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی که متکی بر مردم بوده، شکست ناپذیر است، عنوان داشت: در طول عمر با برکت نظام و نزدیک 40 سال است که از عمر انقلاب می گذرد، همواره مصداق عینی و تجلی حضور مردم در صحنه هایی همچون انتخابات و راهپیمایی ها دیده می شود.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت مراسم راهپیمایی ها اظهار داشت: در این راستا باید در پی جذب مشارکت همه نهادها و ارگان ها باشیم.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور حضور مردم در راهپیمایی ها و صحنه های انقلاب را خنثی کننده توطئه های دشمنان خواند و یادآور شد: فتنه 88 با حماسه 9 دی و در سایه بصیرت مردمی در هم پیچیده شد.

وی با تأکید بر اینکه با تدوین، برنامه ریزی و فراهم کردن مقدمات حضور پر رنگ مردم در راهپیمایی ها باید ایفای نقش کنیم، ادامه داد: مانور انسانی کارآمدترین مانور است و یک سال انواع سیاه نمایی دشمن علیه کشور با یک راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی می شود.

بیان آثار و برکات نظام مهم ترین عامل مقابله با توطئه های دشمنان

لطفی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف کردن پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: با تبیین دستاوردهای نظام و بیان آثار و برکات نظام دینی باید جلوی دسیسه های دشمنان گرفته شود.

وی پاسخ به شبهات و انتقال حقایق را مهم ترین وظیفه نهادهای دینی و فرهنگی عنوان کرد و گفت:  امروز با تطهیر دوره نظام طاغوتی مواجه هستیم، برای جلوگیری از بدبین شدن مردم باید: فسادهای نظام ستم شاهی را تبیین و دستاوردهای انقلاب را معرفی کنیم.

قائم‌ مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با یادآوری به اینکه  فتنه ۸۸ را به انتخابات ربط دهیم بلکه سوء استفاده از بستر انتخابات بود، خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ یک فتنه استکباری برای نظام و با هدف براندازی نظام بود.

تجلی دست قدرت الهی، شکست فتنه آمریکایی» شعار راهپیمایی ۹ دی

لطفی در پایان «تجلی دست قدرت الهی، شکست فتنه آمریکایی» را شعار راهپیمایی ۹ دی امسال عنوان کرد و گفت: امسال افزون بر نکوداشت حماسه ۹ دی، باید هشدار نیروهای اصلی نظام را به گوش فتنه گران و حامیان آنها برسانیم./9459/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات