۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۴۳۲۶۶
فعال عرصه تبلیغ بین الملل:

حوزه برای تبلیغ در کشورهای آمریکای لاتین برنامه داشته باشد

حجت الاسلام میرجعفری با انتقاد از این که نهایت زبان برای تبلیغ و فعالیت علمی، انگلیسی است، گفت: حوزه برای تبلیغ در کشورهای آمریکای لاتین نیز برنامه داشته باشد.
آمریکای لاتین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش حوزه بین الملل، حوزه تمدن ساز همراه با تجلیل از فعالان عرصه بین الملل حوزه پیش از ظهر امروز با حضور اندیشمندان و فعالان عرصه بین الملل در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد.

حجت الاسلام میرجعفری مبلغ و فعال بین المللی درکشورهای آمریکای لاتین با اشاره به فضای رسانه ای غرب در مورد اسلام اظهار داشت: در سال 93 وقتی دنبال خانه ای می گشتم که در آمریکا می گشتیم که مرکز اسلامی راه بیاندازم کسی موافقت نمی کرد و در بسیاری از کشورهای غربی اصلا ایران را نمی شناسند.

وی افزود: اسلام ستیزی در روزنامه های آمریکای لاتین بیداد می کند و آنها از تمسخر و توهین به مقدسات ما ابایی ندارند و این کار هر روز در رسانه های آنها تبلیغ می شود؛ در مورد اسلام می گویند آنها خدایی دارند که از کشتن انسان ها لذت می برد.

حجت الاسلام میرجعفری با بیان این که روزنامه مکزیک در سال 2015 عکس ابوبکر بغدادی می گذارد و عنوان آن را رهبر دولت اسلامی می گذارد، ابراز داشت: همین روزنامه چند روز بعد عکس رهبرمعظم انقلاب را با همان عنوان قرار می دهد؛ پاسخ حوزه در قبال این کارها چیست؟ آیا توانستیم به طلاب زبان دان کمک کنیم تا در سراسر جهان پاسخ شبهات را بدهند.

وی تأکید کرد: بله کارهایی به صورت جزئی صورت گرفته و امروز طلبه هایی به صورت شخصی و با هزینه شخصی در حال تلاش برای ارسال انقلاب هستند، ولی چرا اولویت خود را آشنایی کشورهای آمریکای لاتین یا پرتغال و اسپانیا قرار نمی دهیم و حداکثر زبانی که کار می کنیم انگلیسی است.

فعال عرصه تبلیغ بین الملل با بیان این که از وسائل ارتباط جمعی برای صدور انقلاب اسلامی استفاده زیادی نکرده ایم، یادآور شد: چرا برای این افراد بستری فراهم نمی شود، بنابراین اگر حوزه بستری برای طلاب زبان دان فراهم کند تا پیام اسلام و انقلاب را به کشورهای جهان بفرستد، بی شک شاهد تحولات بزرگی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دشمن از ورود ما به فضای رسانه ای غرب هراس دارد و این را هم با صراحت اعلام کرده است، همچنانکه وقتی در فضای رسانه ای مرکز اسلامی در یکی از کشورهای غربی سخنرانی می کردیم با خبر شدیم که رژیم صهیونیستی از این کار خشمگین شده است./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات