۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۵۴۳۲۲۰
مسؤول نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر قزوین:

دشمنی اسرائیل غاصب با نظام جمهوری اسلامی تمام‌شدنی نیست

مسوؤل نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: اسرائیل رژیم ستمگری است که به هیچ رابطه و قانونی پایبند نبوده و نیست و دشمنی او با نظام جمهوری اسلامی تمام‌شدنی نیست.
حجت الاسلام معبودی

حجت الاسلام علی معبودی مسوؤل نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: یکی از لوازم زنده بودن هر ملتی هوشیاری و آگاهی است هر قدر ملت‌ها و امت‌های اسلامی بیدارتر باشند بهتر می‌تواند در مقابل دسیسه‌های دشمن عکس‌العمل نشان دهند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی امت اسلام در برابر  اسرائیل غاصب افزود: امت اسلام باید با همه توان در مقابل دشمن آماده باشند چون اگر ما در مقابل رژیم غاصب اسرائیل کوتاه بیاییم به طور قطع دچار خسارت‌های بزرگی خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در ادامه با بیان اینکه دشمنی رژیم اسرائیل با نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام‌شدنی ننیست، اظهار کرد: اسرائیل رژیم ستمگری است که به هیچ رابطه و قانونی پایبند نبوده و نیست و دشمنی او با نظام جمهوری اسلامی تمام‌شدنی نیست؛ از این رو باید امت اسلامی نسبت به اقدامات خصمانه و ظالمانه این رژیم منفور پاسخ مستحکمی دهند.

وی در ادامه با اشاره به اقدام جاهلانه ترامپ در خصوص مسئله بیت‌المقدس ابراز کرد: رژیم صهیونیستی با اقدام بی‌خردانه ترامپ در مسئله بیت‌المقدس زمینه‌های نابودی خود را فراهم کرد و موجب شد که مسلمانان هوشیار و بیدار شده و این اقدام ننگین را محکوم کرده و اتحاد و وحدت جهانی خود را با یکدیگر بیشتر کنند.

حجت‌الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به موقعیت مردم مظلوم فلسطین و لبنان تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین و لبنان مردمی هستند که سال‌ها برای حفظ حقوق خود و نجات سرزمینشان از چنگال رژیم غاصب صهیونیست مبارزه کرده‌اند؛ از این رو شخصی چون ترامپ چون مطالعات تاریخی نداشته و از روحیات این مردم متدین بی‌اطلاع است حق قضاوت در امور داخلی این کشورها راندارد.

وی در پایان گفت: امت اسلامی باید همیشه آماده و بیدار باشند و نسبت به نقشه‌های دشمن هوشیاری و بصیرت پیدا کنند؛ زیرا امروز دشمن خود را در منجلابی انداخته است که راه فرار از آن را ندارد؛ از این رو خروش و بصیرت امت اسلامی همواره موجب ترس و عقب‌نشینی دشمن خواهد شد./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات