۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۴۳۲۱۷
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی:

کار همراه با ابتکار زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور است

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: باید با کسب علم و دانش و به‌کارگیری استعدادها و کشف آنها، ابتکار و نوآفرینی کرد تا کار همراه با علم زمینه صعود و پرواز و پیشرفت را فراهم سازد.
حجت الاسلام احمدی - استاد حوزه علمیه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی، امروز در جمع کارکنان این نهاد، با اشاره به اهمیت نوآوری درزمینهٔ فعالیت‌های کاری و خدماتی، اظهار کرد: در حوزه کار، خلاقیت و نوآوری و ابتکار، حرف اول را می‌زند.

وی افزود: تولید علم در یک کشور بر اقتدار او می‌افزاید؛ به همین دلیل دشمنان دوست ندارند کارکنان و کارگران ما به نوآوری دست یابند.

حجت‌الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: موضوع انرژی هسته‌ای در ایران، مصداق روشن ابتکار در حوزه کار است. این‌که جبهه معاند نظام تمام سازوبرگ تبلیغی خود را بسیج کرده و گاه نیز از سلاح تحریم و تهدید استفاده می‌کند همه و همه برای آن است که جوانان ما در این مرزوبوم کار را با علم و خلاقیت و ابتکار درنیامیزند.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب همواره به هنگام بر زبان آوردن واژه کار آن را با ابتکار قرین می‌سازند تا مردم را به اهمیت این دو در کنار هم متوجه سازند.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه می‌فرمایند: «ترکیب علم و کار، ترکیب زیبایی است. شاید بشود این را به‌عنوان یک حرکت نمادین تلقی کرد، برای این‌که جمهوری اسلامی ما، راه خود را بهتر و بیشتر پیدا کند، یعنی علم واقعی‌تر و با صحنه کار نزدیک‌تر پیش رود و کار عالمانه‌تر، از تجارب و اندوخته‌های علمی بهره‌مندتر شود. ان شاء الله همت خواهید کرد».

وی ادامه داد: رهبر دوراندیش انقلاب همه را به همت و تلاش درزمینهٔ آمیختن محیط کاری با محیط علمی فرامی‌خوانند؛ یعنی از روزمرگی و درجا زدن باید رها شد و به‌روز، کارها را سامان داد.

حجت‌الاسلام احمدی افزود: لازمه این چنین حرکتی آن است که با کسب علم و دانش و به‌کارگیری استعدادها و کشف آنها، ابتکار و نوآفرینی کرد تا کار همراه با علم زمینه صعود و پرواز و پیشرفت را فراهم سازد.

وی اضافه کرد: رهبری در این زمینه می‌فرمایند: «با توجه به این استعداد بالا، ما هم درزمینهٔ مسائل کاری باید کارگر ماهر داشته باشیم، باید ابتکار در مساله کار داشته باشیم، باید محیط‌های کاری ما، مجموعه‌ای از نیروهای فعال و توانا و کاردان باشد، مسؤولان بایستی زمینه‌های ابتکار و خلاقیت را فراهم کنند و روزبه‌روز پیش ببرند»./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات