۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۴۳۲۱۵
معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان:

نخستین نشانه اسلام آمریکایی، دوستی با دشمنان اسلام است

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان، نخستین نشانه اسلام آمریکایی را دوستی با دشمنان اسلام دانست و گفت: تبادل تکنولوژی و پیشرفت علمی جهان اسلام مهمترین آثار وحدت است.
حجت الاسلام موسایی

حجت الاسلام حسن موسایی معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با تاکید بر اینکه اسلامی به جز اسلام ناب محمدی(ص) نداریم، اسلام آمریکایی را ساختگی خواند و گفت: اسلام آمریکایی، تنها اسم اسلام را دارد و هیچ مشخصه دیگری از اسلام واقعی ندارد.

وی در ادامه افزود: اسلام آمریکایی به ظاهر در لباس و پوشش اسلام اما در باطن مملو از کفر و الحاد است، به عبارتی آمریکا و صهیونیست در لباس اسلام است.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان ضمن تشریح نشانه و شاخصه های اسلام ناب محمدی(ص)، ایستادگی در برابر ظلم و ستم و مبارزه با استکبار و استبداد تا آخرین لحظه را از مهمترین این شاخصه ها عنوان و تصریح کرد: سازش با تمامی دشمنان اسلام و دست داشتن در جنایات آنها نیز از مهمترین نشانه اسلام آمریکایی است.

حجت الاسلام موسایی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم گفت: در نخستین آیه سوره ممتحنه چنین بیان شده که « لاتتخذوا عدوی و عدوکم اولیاء؛ دشمنان من و دشمنان خودتان را به عنوان دوست نگیرید»، بر اساس این آیه، یهودیان، صهیونیست ها و آمریکایی ها دشمنان خدا و مومنان هستند و نباید با آنان دوستی کرد.

وی همچنین اضافه کرد: نخستین نشانه اسلام آمریکایی، دوستی با دشمنان اسلام است، پیروان اسلام آمریکایی به دلیل ذلت و ترس و همچنین برای حفظ نظام خود و حتی به بهای نابودی مسلمین و خیانت به آرمان های اسلام و گذشت از تمامی مقدسات، به دشمنان خدا و اسلام روی می آورند تا چندصباحی بیشتر بر اریکه قدرت تکیه بزنند.

معاون تبلیغ و امور بین الملل حوزه علمیه هرمزگان بیان داشت: اتحاد و ارتباط با صهیونیست، انگلیس و آمریکا و از طرفی فشار آوردن بر محور مقاومت و تهدید کردن آن، تعیین تکلیف کردن برای محور مقاومت و تهدید نظام مقدس جمهوری اسلامی با حرف های پوچ و توخالی از دیگر شاخصه های اسلام آمریکایی است.

حجت الاسلام موسایی اذعان داشت: درحال حاضر، مسلمانان جهان بیدار شده و با آگاهی و بصیرت در برابر توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان ایستاده اند و نشان دادند که با وحدت و اتحاد می توانند به همه اهداف مدنظر خود را در راستای اعتلا و توسعه فرهنگ دینی و اسلامی دست یابند.

وی همچنین به آثار و برکات وحدت در جامعه اسلامی اشاره داشت و گفت: دستیابی به آرمان های اسلام، ریشه کنی غده سرطانی داعش، بهره گیری از علم و تکنولوژی دیگر کشورهای اسلام و تبادل علم و صنعت، پیشرفت علمی جهان اسلام، الگوگیری سایر کشورها از وحدت و اتحاد مسلمین، نزدیکی قلوب مسلمین به یکدیگر و پرهیز از توهین به مقدسات دیگر ادیان از اهم این آثار و برکات است./۸۵۱/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات