۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۵۴۳۲۰۶
در دومین نشست سالانه مرکز تخصصی امامت؛

ممتازان آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی امامت تجلیل شدند

ممتازان آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی امامت و مرکز تخصصی امامت در دومین نشست سالانه مرکز تخصصی امامت معرفی و تجلیل شدند.
بنیاد فرهنگی امامت اهل بیت(ع) بنیاد فرهنگی امامت اهل بیت(ع) بنیاد فرهنگی امامت اهل بیت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه ولادت پر برکت پیامبر اعظم(ص) و حضرت امام صادق(ع)، شامگاه چهارشنبه، دومین نشست سالانه مرکز تخصصی امامت اهل بیت(ع) در هفته پژوهش با هدف تقدیر از ممتازان آموزشی و پژوهشی بنیاد فرهنگی امامت و مرکز تخصصی امامت در سالن‌ همایش‌های این مرکز علمی برگزار شد.

در سطح سه دوره هفتم تحصیلی رشته امامت، چهار نفر در ارزیابیهای نمرات، پژوهشها و انضباط به ترتیبِ رتبه، حجج اسلام خوش‌تراش، سید حسین سبزواری، محمد صدری و سید حسن شتابان به عنوان ممتازان این مرکز انتخاب شدند.   

در سطح سه دوره اول تحصیلی رشته امامت در شهر یزد، حجج اسلام وحید حاجی احمدی، سید مصطفی حسینیزاده، محمد مهدی و سید جمالالدین نجم الهدی به عنوان برترین نفرات معرفی شدند.

سید مهدی موسوی از شهر مقدس قم در دومین دوره آموزشی عمومی و مجتبی خاشعی از شهر مقدس قم در سومین دوره آموزش عمومی حائز رتبه نخست شدند.

از میان پایاننامههای دفاع شده از دو سال پیش تا به امروز، حجت الاسلام سید حسن سبزواری و حجت الاسلام محمدتقی یار محمدیان نیز به عنوان نفرات برتر در پایاننامه نویسی معرفی شدند.

در ادامه دومین نشست سالانه مرکز تخصصی امامت حجت الاسلام محمدحیدر مظفری با تألیف ۱۰ کتاب در حوزه کلام و امامت و چاپ 21 مقاله در مجلات جامعهالمصطفی(ص) به عنوان پژوهشگر برتر بنیاد فرهنگی امامت اهل بیت(ع) برگزیده شد. آخرین اثر این پژوهشگر برتر نیز در موضوع سیره پیامبر اکرم(ص) از منظر روایات معصومین(ع) به چاپ رسیده است.

در پایان این نشست از سید کاظم امینزاده مسؤول روابط عمومی بنیاد فرهنگی امامت و صناعی مسؤول اجرایی مرکز تخصصی امامت به عنوان خادمین بنیاد فرهنگی امامت اهل بیت(ع) تقدیر به عمل آمد./878/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات