۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
کد خبر: ۵۴۳۱۸۱
مشاور فرهنگی وزیر نیرو:

امامان جماعت مشعل‌داران هدایت در وزارت نیرو هستند

حجت الاسلام یزدان‌پرست از امامان جماعت به عنوان مشعل‌داران هدایت در وزارت نیرو نام برد و گفت: بیش از ۷۵۰ امام جماعت در صنعت آب و برق کشور فعالیت می‌کنند.
مشاور وزیر نیرو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی یزدان پرست، مشاور فرهنگی وزیر نیرو، در دیداری که مسؤولان فرهنگی و ائمه جماعات وزارت نیرو از سراسر کشور با حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعیان، داشتند، بیان داشت: دیدار با آیتالله نوری همدانی توفیقی ارزشمند برای علمای حاضر در این جلسه است.  

حجت الاسلام یزدان‌پرست اظهار داشت: هر چند وزارتخانه نیرو یک مرکز تخصصی، فنی و صنعتی به شمار میآید اما علما و روحانیون با عنایات الهی و مساعدتهای وزرای محترم، در بخش فرهنگی بسیار فعالانه برنامههای فرهنگی را پیگیری میکنند.  

وی با بیان این که سه بخش مادر و تخصصی در وزارت نیرو وجود دارد، ابراز داشت: مرکز تخصصی توانیر که وظیفه توزیع برق منطقهای را بر عهده دارد، مرکز تخصصی ویژه نیروگاهها و همچنین بخش تخصصی آب و فاضلاب کشور، مدیریت منابع آبی، سدها، آبهای سطحی و آبهای زیر زمینی سه بخش مادر و تخصصی در وزارت نیرو به شمار میآیند.

مشاور فرهنگی وزیر نیرو با بیان این که کارمندان وزارت نیرو مشتاقانه آماده بهرهگیری از معارف اسلامی هستند، گفت: برای پاسخگویی به نیازهای کارمندان این وزارتخانه آموزشهای بروز و تخصصی ویژه روحانیت به صورت حضوری و مجازی در شهر مقدس قم برگزار میشود.

وی تصریح کرد: بیش از 750 امام جماعت به عنوان مشعل‌داران هدایت در صنعت آب و برق کشور فعالیت می‌کنند و با راهنمایی‌های روحی و معنوی خود، ما را در عرضه شایسته خدمات برق و آب به مردم یاری دهند./878/پ۲۰۲/ی

اکتای بهمنی
ارسال نظرات