۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۵۴۳۱۶۵
امام جمعه سراب:

جهاد و مقاومت تنها راه مقابله با توطئه های صهیونیسم در منطقه است

حجت الاسلام اکرمی گفت: روز به روز نقش غرب و رژیم صهیونیستی در چرخه معادلات سیاسی و تحولات بین‌المللی کمرنگ‌تر می شود و کدخدایی آمریکا به افسانه‌ها پیوسته است.
رژیم صهیونیستی اسرائیل

حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز ضمن محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ، رییس جمهور آمریکا در حمایت از انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف اظهار داشت: تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی نشان از اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی در سال‌های آینده دارد.
وی با بیان این‌که رییس جمهور آمریکا با حمایت از انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس، روند نابودی کاملل اسرائیل را تسریع بخشید، خاطرنشان کرد: جالب است که کشورهای غربی در عدم همراهی از طرح آمریکا گوی سبقت را از برخی کشورهای اسلامی ربوده اند.
حجت الاسلام اکرمی با بیان این‌که ایجاد شکاف میان کشورهای غربی و سیاست‌های آمریکا توفیقی بزرگ و دستاوردی مهم برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مدتی طول نخواهد کشید که آمریکا در جریان بیت المقدس نیز مانند سوریه، عراق، ماجرای سعد حریری، داعش و کردستان عراق شکست خواهد خورد.
امام جمعه سراب با اشاره به این‌که طرح آمریکایی صهیونیستی انتقال پایتخت اسرائیل به بیت المقدس، از پیش شکست‌خورده است، تصریح کرد: دوران قلدری آمریکا به پایان رسیده است، حزب الله لبنان، یمنی ها و بحرینی ها امروز در برابر استکبار جهانی عرض اندام می کنند و روز به روز مقتدرتر می شوند.
وی با بیان این‌که آمریکا، اسرائیل و ائتلاف های شیطانی روز به روز ذلیل تر می شوند، افزود: دیگر میدان داری و صحنه گردانی دیکتاتورهای دست‌نشانده غرب در منطقه از جمله، صدام، قذافی، داعش و داعشیان نیز رو به انقراض و اضمحلال است؛ و به زودی شاهد اهتزاز پرچم «لااله الا الله» در سرتاسر دنیا خواهیم بود.
حجت الاسلام اکرمی در ادامه با تأکید بر این‌که جهاد و مقاومت تنها راه مقابله با فتنه‌ها، نقشه‌ها و توطئه های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه است، افزود: روز به روز نقش غرب و رژیم صهیونیستی در چرخه معادلات سیاسی و تحولات بین‌المللی کمرنگ‌تر می شود و کدخدایی آمریکا به افسانه‌ها پیوسته است./935/ت
۳۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات