۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۴۳۱۶۴
آیت الله موسوی جزایری:

محبت و مودت نسبت به اهل بیت مزد رسالت رسول خدا است

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه اظهار محبت به اهل بیت بر ما واجب است، گفت: رسول خدا(ص) معامله حسنه با اهل بیتش را اجر و مزد ابلاغ رسالت بیان کرد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، عصر امروز در همایش تجلیل از خادمان و موکب داران اهوازی که در بیت معظم له برگزار شد، با اشاره به اینکه مسؤول ستاد عتبات عالیات استان فردی معتمد و محتاط نسبت به امور بیت المال است، ابراز داشت: طلاکاری مجدد گنبد علوی به مردم خوزستان واگذار شده که این اقدام افتخاری برای ما است؛ چنان که در کاظمین و‌ سامرا نیز از ما برای افتتاح مجدد طلاکاری ضریح های موجود دعوت به عمل آمد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیه «قُلْ لا أَسْأَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْرًا إِلا الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبَى» و اینکه مودت به معنای محبت است، ابراز داشت: فرق محبت و مودت در آن است که محبت در قلب بوده اما مودت همان اظهار محبت است که در قلب پنهان نمی شود و اظهار محبت نسبت به ائمه بر ما واجب می شود چرا که مزد رسالت رسول خدا(ص) است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه رسول خدا(ص) معامله حسنه با اهل بیتش را اجر و مزد ابلاغ رسالت بیان کرد، خاطرنشان شد: فایده و نتیجه خدمت به اهل بیت(ع) به خود ما باز می گردد؛ چرا که از علوم و‌ فیض کرامت آنها استفاده خواهیم کرد.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه هر گونه خدمت در راه امام حسین(ع) در نزد خداوند حسنه است، عنوان کرد: اعمالمان اگر در راه خدا باشد، همه آنها باقی خواهند ماند و در روز قیامت که همه تنها هستند خدمات خالصانه برای سالار شهیدان به درد خواهد خورد./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات