۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۵۴۳۱۴۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

بلاهت و سفاهت ترامپ فلسطین را به محور توجهات جهانی بازگرداند

حجت الاسلام داداش زاده با بیان اینکه امروز سفاهت و بلاهت ترامپ دشمنی آمریکا با اسلام را بر همگان واضح کرد، گفت: این اظهارات احمقانه بار دیگر فلسطین را به محور توجهات جهانی باز گرداند و بهانه ای برای اتحاد بیشتر مسلمانان شد.
حجت الاسلام داداش زاده

حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان اینکه دشمنی دیرینه آمریکا و اسرائیل علیه مسلمانان، امروز با اقدام ترامپ،  بار دیگر مسلمانان را متحد کرد، گفت: بلاهت و حماقت اخیر ترامپ به نفع مسلمانان تمام شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از هر راهی به دنبال تضعیف امت اسلام و اختلاف افکنی در میان مذاهب اسلامی بودند و با تشکیل تروریسم داعشی مسأله فلسطین را دچار فراموشی کردند، اما بار دیگر با طرح پایتختی قدس شریف برای رژیم غاصب صهیونیستی عامل اتحاد و انسجام مسلمانان شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: آرزوی دیرینه و هدف اصلی دشمنان اسلام پایتختی قدس شریف برای رژیم غاصب صهیونیستی است، اما تا به حال کسی جرأت این کار را نداشت ولی امروز می بینیم که بیان آن از سوی ترامپ احمق رخ داد.

وی تصریح کرد: دشمن با تشکیل اسرائیل در سرزمین های اشغالی به دنبال نابودی اسلام بود و امروز دیدیم که سفاهت و بلاهت ترامپ رییس جمهور آمریکا این دشمنی و نیت پلید را برای همگان آشکار کرد.

حجت الاسلام داداش زاده با تأکید بر حفظ هوشیاری مسلمانان در برابر خدعه های دشمنان، ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز اندیشه مقاومت و آزادی خواهی به تمام کشورهای اسلامی صادر شده است.

وی با بیان اینکه این اقدام ترامپ سبب اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان و بازگشت فلسطین به محور توجهات جهانی شد، افزود: اگر تا به امروز در دشمنی آمریکا با اسلام شکی بود با این اقدام و این اظهارات حجت بر همگان تمام شد و همه دشمنی آمریکا را به وضوح مشاهده کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: امروز مسلمانان باید با اظهار نفرت و مخالف زبانی خود از طریق راهپیمایی ها و همچنین تقابل عملی با تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی در برابر این دشمنی واضح آمریکا بایستند و از کیان اسلام صیانت کنند./۸۵۴۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات