۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۴۳۱۴۰
مدیر مدرسه علمیه ماکو:

اظهارات ترامپ حجت را بر مسلمانان برای تقابل با اسرائیل غاصب تمام کرد

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ دشمنی آمریکا را بر همگان واضح و آشکار کرد، گفت: امروز با این سخنان ترامپ حجت بر همه مسلمانان تمام شد.
بیت المقدس مسجدالاقصی

حجت الاسلام غلامحسین صادقی مدیر مدرسه علمیه ماکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف، اظهار داشت: دشمن با این اقدام دشمنی اش را با اسلام آشکار کرد.

وی با اشاره به دو آیه «إِنَّ الشَّيْطانَ كانَ لِلْإِنْسانِ عَدُوًّا مُبِيناً» و «إِنَّ الشَّيْطَانَ لَكُمْ عَدُوّ فَاتَّخِذُوهُ عَدُوًّا»، ابراز داشت: قرآن کریم می فرماید که شیطان دشمن آشکار انسان است و شما نیز او را دشمن بدانید و در برابر خدعه های آن غفلت نکنید.

مدیر مدرسه علمیه ماکو با بیان اینکه امام راحل که پیرو حقیقی معصوم است گفت آمریکا شیطان بزرگ است، تصریح کرد: اگر این سخن را شخص دیگری به زبان جاری می کرد قابل توجه نبود، اما این سخنی بزرگ از امام خمینی(ره) است که امروز شاهد حقانیت آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا با ظاهر سازی نقش تیره خود را خیرخواهانه جلوه داد و بسیاری از کشورهای مسلمان نیز فریب این ظاهر سازی آمریکا را خوردند اما امام راحل با دور اندیشی و با صلابت سخن، آن را شیطان بزرگ خطاب کرد.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه امروز آمریکا به دست ترامپ احمق بد خواهی و خباثت اندیشه خود را نسبت به مسلمانان آشکار و واضح کرد، ادامه داد: امام خمینی(ره) آن چه را که بسیاری در آینه نمی دیدند را در خشت خام مشاهده کرد و به امت اسلام هشدار داد.

وی افزود: امام خمینی(ره) نه تنها خیر خواه ملت ایران بود بلکه خیرخواه تمام مسلمانان و مذاهب اسلامی بود، اسلام در نظر امام راحل اولویت و اهمیت داشت از این رو به دنبال اتحاد و انسجام مسلمانان بود.

مدیر مدرسه علمیه ماکو با بیان اینکه با این اقدام ترامپ حجت بر همگان تمام شد و همگان دشمنی آشکار آمریکا برایشان وضوح یافت، ادامه داد: امید است این تهدید را به عنوان فرصتی برای اتحاد بیشتر مسلمانان تلقی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر امروز مسلمانان می خواهند آبروی خود را احیا کنند باید از امام راحل که مرشد و خیر خواه امت مسلمان است پیروی کرده و در برابر توطئه ها و دشمنی های استکبار با یکدیگر به اتحاد تام برسند./۸۵۴/ت302/ب1

ارسال نظرات