۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۵۴۳۱۳۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

آموزش آینده نگری، مهم ترین رسالت معلمان است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت توجه معلمان به رسالت های خطیری که در تربیت و بصیرت بخشی دینی و سیاسی بین دانش آموزان بر عهده دارند، گفت: معلمان باید به نسل امروز آینده نگری را بیاموزند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولیفقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، عصر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان حرم فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: دفاع مدافعان حرم، تنها دفاع از حرم یا مرزهای جغرافیایی نیست.

وی با اشاره به اینکه مدافعان حرم مدافع ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند، افزود: مدافعان حرم از اسلامیت و انسانیت دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار داشت: بخشی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون مدافعان حرم هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیت المقدس را نماد اسلام و مسلمانان جهان، نخستین قبله‌ گاه اسلامی و زادگاه پیامبران بزرگ الهی دانست و عنوان داشت: رییس جمهور آمریکا در اقدامی سخیف بیت‌المقدس را به‌ عنوان پایتخت رژیم جعلی اسراییل اعلام می‌ کند و به ارزش‌ها و اعتقادات مسلمانان پشت می‌کند.

وی با بیان اینکه اقدامات دشمنان زنجیره‌ای از توطئه‌ها علیه ایران است، خاطرنشان کرد: در این راستا مسؤولیت و رسالت ما بسیار سنگین است و باید نسبت به دسیسه های دشمنان هوشیار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در راستای خنثی کردن اقدامات تجزیه ‌طلبانه در اقلیم کردستان عراق ادامه داد: ملت ایران اسلامی امروز به اندازه‌ای از قدرت و اقتدار رسیده اند که توطئه‌های آمریکا و استکبار را خنثی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف معلمان در عرصه هدایت جامعه ابراز داشت: معلم باید دانش‌آموز را در مسیر و طریق هدایت قرار دهد و در بصیرت‌ بخشی و هدایت سیاسی نسل نو نقش آفرین باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به وظایف معلمان انقلابی یادآور شد: آموزش آینده نگری به دانش آموزان رسالتی خطیر بر دوش معلمان است.

وی تأکید کرد: معلمان با بصیرت بخشی و بصیرت شناسی دشمنان اسلام و انقلاب را به نسل جوان معرفی کنند و با معرفت افزایی این نسل را در برابر ترفندها و توطئه های دشمن مصون و بیدار سازند./9459/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات