۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۴۳۱۲۶

تشییع پیکر مطهر هفت شهید مدافع حرم در قم

پیکر هفت تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.
تشییع شهداء مدافع حرم لشکرهای فاطمیون و زینبیون در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر هفت تن از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

در این مراسم سید مهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم، سردار سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سرهنگ احمد حسینی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و خانوادهای شهدای مدافع حرم حضور داشتند.

مردم با شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و یاحسین گویان شهدای مدافع حرم را بدرقه کردند.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا از مسجد امام حسن عسکری(ع) آغاز شد و پیکرهای مطهر پس از تشییع به روی دست مردم قدرشناس قم، برای اقامه نماز به حرم کریمه اهل‌بیت(س) منتقل شد.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان حضرت معصومه(س) بر پیکر مطهر شهدا اقامه نماز کرد. پیکر شهدای مدافع حرم پس از اقامه نماز برای خاکسپاری به قطعه 31 آرامستان بهشت معصومه(س) منتقل و در جوار سایر شهدای مدافع حرم به خاک سپرده شد.

این شهدای مدافع حرم که به تازگی در مناطق عملیاتی سوریه در برابر تکفیری‌های جنایتکار به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، پس از تشییع به گرد ضریح مطهر حضرت معصومه(س) طواف داده شدند.

گفتنی است، دو تن از شهیدان مدافع حرم که امروز در قم تشییع شدند از لشکر زینبیون بودند. شهید حجت الاسلام حیدر علی بهشتی از طلاب جامعه المصطفی بود و پنج تن دیگر از  شهدای لشکر فاطمیون بودند./978/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات