۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۴۳۱۱۳
آیت الله حسینی بوشهری:

فعالیت های مهدویت با نگاه و تایید بزرگان حوزه باشد

امام جمعه قم با بیان اینکه فعالیتهای با موضوع مهدویت با نگاه و تایید بزرگان حوزه به پیش می رود، اظهار امیدواری کرد فعالیتهای با اعتقاد راسخ و بدون بروز احساسات پگیری شود.
 آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از مسؤولان موسسه علمی پژوهشی آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) امروز با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله حسینی بوشهری دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار آیت الله حسینی بوشهری نایب رییس جامعه مدرسین ابراز داشت: من به شما و همکاران با صفا و همراه و خستگی ناپذیری که دارید غبطه می خورم.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین اظهار داشت: آثاری که از این مجموعه در ارتباط با موضوع مهدویت منتشر می‌شود آثار فاخری است و البته اگر تمرکز بر روی یک موضوع باشد کار عمیق و بهتری در پی خواهد داشت که این شاخصه در آثار شما قابل مشاهده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه فعالیتهای با موضوع مهدویت با نگاه و تایید بزرگان حوزه به پیش می رود، اظهار امیدواری کرد فعالیتهای خود را با اعتقاد راسخ و بدون بروز احساسات در کار پگیری کنید.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در ادامه پیشنهاد داد: لازم است یک استاد برجسته از بین اساتید مستقلا به این بحث وارد شود و با پشتوانه علمی و محکم نسبت به طلاب روشنگری داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه انتشار اثر محدودیتهای خاص خود را دارد، افزود: نسبت به آثار علمی همه افراد جامعه دسترسی ندارند فلذا برگزاری دروس و پژوهشهای مربوط به آن علم از ضروریات است تا افراد نخبه پرورش پیدا کرده و بتوانند مطالب را به همه منتقل کنند و بنده هم کمک می کنم که کار بهتر انجام شود هر جا که لازم باشد بنده شخصا همکاری می کنم.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست حجت الاسلام پورسیدآقایی گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای موسسه آینده روشن ارائه کرد.
./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات