۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۱۰۹
رییس ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی استان تهران:

۹دی روز پیوند مردم با ولایت است

رییس ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی استان تهران این روز را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در۹ دی سبب شد تمام توطئه های دشمن خنثی شود، دلسوزان انقلاب اسلامی در حماسه ۹ دی به میدان آمدند و پیوند خود با ولایت را به نمایش گذاشتند.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین جلسه ستاد بزرگداشت مراسم 9 دی بعد از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف استان تهران در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه با بیان اینکه روز 9 دی نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی یوم الله 9 دی روزی تعیین کننده است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این روز بار دیگر عاشورا به کمک  مردم آمد و بساط فتنه جمع شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه  داشتن این رخداد تاریخی و مهم، تأکید داشت: لازم است همه دستگاه ها به منظور بصیرت افزایی و افشاگری ماهیت نفاق و فتنه گرها تلاش کنند، یکی از مهم ترین این کارها برگزاری جلسات تبیینی و تحلیلی در مجموعه هایی که با جوانان سر و کار دارد مانند مجموعه های دانشجویی و دانش آموزی و بسیج است تا شبهاتی که در رسانه و فضای مجازی از سوی ضد انقلاب مطرح می شود پاسخ داده شود و چهره شفاف 9 دی برای مردم تبیین شود.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: برخی می خواهند مسئله 9 دی را  جناحی و سیاسی معرفی کنند و آن را یک دعوای انتخاباتی نشان دهند در حالی که به اذعان تمام کسانی که با حقیقت 9 دی آشنا هستند و اسناد پس از فتنه 88 را دیده اند و همچنین طبق اعترافات خود غربی ها حوادث سال 88 دعوای انتخاباتی نبود بلکه  فتنه ای بزرگ علیه نظام اسلامی بود.

وی انتخابات را بهانه فتنه گری سال 88 دانست و اضافه کرد: استکبار از طریق فتنه می خواست اصل نظام اسلامی را هدف قرار دهد و در حقیقت ارکان نظام را فرو ریزد اما حضور مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ سبب شد تا تمام توطئه های دشمن خنثی شود.

رییس ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی استان تهران با ابراز اینکه فتنه پایان نپذیرفته است، اذعان داشت: امروز شاهد آن هستیم که افراد و جریاناتی نقش پیاده نظام دنیای کفر را بازی می کنند و با طرح مسائل موهوم و انحرافی می خواهند چهره کریه فتنه گرها را نزد مردم موجه کنند که جا دارد تمام دلسوزان انقلاب اسلامی و تمام کسانی که اعتقاد به ارزش های این انقلاب دارند و پای ارزش های آن ایستاده اند در سالروز حماسه 9 دی به میدان بیایند و پیوند خود را با ولایت به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام محمودی در پایان با اعلام اینکه در روز 9 دی در تمام نقاط استان تهران مراسم بزرگداشتی برگزار می شود، مطرح کرد: در آینده جزئیات این مراسم ها اعلام می شود، علاوه بر اینکه در بسیاری از مراکز، مساجد و فرهنگسراها در سطح استان تهران مراسمی برگزار خواهد شد اما مراسم مهم و محوری 9 دی از ساعت 9 تا 11 صبح در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد که آحاد مردم با حضور خود در این مراسم پیوند خود را با امامت و ولایت به نمایش خواهند گذاشت./804/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات