۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۴۳۱۰۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

پیروزی جبهه مقاومت خنثی کننده توطئه های آمریکا در منطقه بود

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه آمریکا برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی دست به هر توطئه ای می زند، گفت: در سایه پیروزی جبهه مقاومت و شکست داعش نقشه های آمریکا در منطقه نقش بر آب شد.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به دسیسه های آمریکا برای تجزیه کشورهای اسلامی اظهار داشت: مهم‌ ترین نقشه‌ آمریکا در منطقه خاورمیانه تجزیه کشورهای اسلامی و تقسیم به کشورهای مستقل و کوچک است.

وی با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به اهداف خود دست به هر توطئه ای می زند، افزود: دامن زدن به اختلافات قومی، مذهبی و جغرافیایی از توطئه های آمریکا در این راستا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تقویت گروه‌های تروریستی همچون القاعده، النصره، داعش، گروه‌های تکفیری و منافقین را از دیگر دسیسه های آمریکا برای رسیدن به اهداف شوم خود عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکا دست به هر توطئه ای می زند که به اسلام و جبهه مقاومت ضربه بزند.

وی در ادامه یادآور شد: راه‌ اندازی جنگ ‌های داخلی همچون جنگ ایران و عراق، عراق و کویت، افغانستان، عربستان و یمن از دیگر توطئه هایی است که آمریکا برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی و جبهه‌های مقاومت اسلامی انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: تغییر نظام در عراق، افغانستان و سوریه، ایجاد و حمایت از داعش و استقلال اقلیم کردستان عراق از جمله اقدامات استکبار جهانی در منطقه است.

وی با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت، شکست داعش و لغو رفراندوم استقلال کردستان عراق نقشه ‌های 40 ساله آمریکا در منطقه را خنثی کرد، اظهار داشت: در سایه وحدت مسلمانان جهان اسلام و تقویت جبهه مقاومت همواره دسیسه های استکبار جهانی و آمریکای جهان خوار نقش بر آب می شود./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات