۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۵۴۳۱۰۴
قائم ‌مقام تولیت آستان قدس رضوی:

تلاش ها در حوزه فرهنگ آگاهانه و عمقی باشد

قائم ‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هر کجا که فرهنگ و سبک رضوی نشر پیدا کند آنجا امنیت، اشتغال و نوع دوستی می آید، گفت: در حوزه فرهنگ تلاش ها باید آگاهانه و به صوررت عمقی انجام شود.
قائم مقام تولیت ‌آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سید مرتضی بختیاری، قائم ‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در نشست «خادم یاران خانواده» ویژه خواهران حوزه های علمیه سراسر کشور که امروز 22 آذر در تالار قدس حرم رضوی برگزار شد، گفت: در عرصه تبلیغ درست احکام نورانی و معارف اسلامی خلأهای بسیاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکی از حلقه های مفقوده در عرصه تبلیغ درست معارف اسلامی همین مفهوم خادم یاران است، افزود: در این طرح از بین خواهران طلبه در قالب خادم یار استفاده می شود.

بختیاری با بیان اینکه این دوره برای آموزش های اولیه اجرا می شود، تصریح کرد: در قدم بعدی ورود شما به مبانی عملی است که هفته ای یکبار در منطقه محل سکونت خود این کار را به صورت تخصصی انجام می دهید.

قائم ‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر این مطلب که در حال حاضر عرصه خدمت رسانی در ابلاغ درست معارف برای تبلیغ علوم دینی خواهر و برادر فراهم شده است، تصریح کرد: این عرصه خوشبختانه در اختیار شماست و هر فردی با هر تخصصی می تواند در زمینه های مختلف مشارکت داشته باشد، خادم یار امام رضا(ع) باشد و در مناطق محروم استان های خودتان خدمت کنید.

وی ادامه داد: هر کجا که فرهنگ و سبک رضوی نشر پیدا کند آنجا امنیت، اشتغال و نوع دوستی می آید  و در مکانی که انسان ها نسبت به هم دلسوزی داشته باشند برکت نصیب آنان خواهد شد.

بختیاری با بیان اینکه در حوزه فرهنگ تلاش ها باید آگاهانه و به صوررت عمقی انجام شود، تصریح کرد: منطق اصلاح قوی است به شرط آنکه معارف را به درستی به مردم معرفی کنیم./934/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات