۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۴۳۰۹۵
حجت الاسلام سلیمانی خبر داد؛

اجرای طرح خیمه نماز در ۱۶ نقطه از شهر سرپل ذهاب

مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب گفت: با اجرایی شدن طرح خیمه نماز در ۱۶ نقطه از سطح شهر سرپل ذهاب نماز جماعت اقامه می شود.
حجت الاسلام مختار سلیمانی

حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تشریح روند خدمت رسانی به زلزله زدگان با گذشت بیش از یک ماه از وقوع زلزله 7.3 کرمانشاه ابراز داشت: با توجه به تخریب مساجد، طرح خیمه نماز در سطح شهرستان به اجرا درآمده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: با اجرایی شدن طرح خیمه نماز در 16 نقطه از سطح شهر سرپل ذهاب نماز جماعت اقامه می شود.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اهمیت برپایی نماز جماعت، روحانیان شهرستان به دنبال اقامه جماعت نمازهای یومیه بوده و تا پیش از بازسازی مساجد این خیمه دایر خواد بود.

استاد حوزه علمیه مطرح کرد: روحانیان در خیمه های برپا شده پاسخگوی شبهات دینی مردم بوده و ابعاد مختلف دین مبین اسلام را تبیین می کنند.

مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب اظهار داشت: اکنون 30 مبلغ از طرف حوزه علمیه قم در مناطق زلزله زده حضور داشته و با همکاری نماینده ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر انجام امور فرهنگی در مناطق زلزله زده را برعهده دارند.

حجت الاسلام سلیمانی ابراز داشت: با گذشت یک ماه از وقوع زلزله، مردم نیازمند حضور طلاب و روحانیان در مناطق زلزله زده و توجه بیشتری به امور فرهنگی هستند بنابراین حضور روحانیان و مبلغان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در پایان تأکید کرد: نباید اجازه داد وضعیت زلزله زدگان با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود، مردم در این مناطق نیازمند خدمت بیشتر و اسکان هرچه سریعتر هستند بنابراین مسؤولان باید با جدیت به وضعیت زلزله زدگان رسیدگی کنند./8571/ت302/ب1

ارسال نظرات