۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۴۳۰۹۴
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

تبلیغ، لازمه مقابله با خرافات و هجمه های فرهنگی است

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با تأکید بر ضرورت حضور مبلغان در هیأت های مذهبی، گفت: این حضور برای تبلیغ چهره به چهره و روشنگری در برابر خرافات دینی و هجمه های فرهنگی مؤثر است.
تبلیغ دین

حجت الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از ساماندهی هیأت های مذهبی در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: تاکنون 77 هیأت مذهبی در سامانه طوبی نام نویسی کرده اند.

وی به نقش هیأت های مذهبی در فرهنگ ‌سازی دینی و تقویت ارزش های دینی در جامعه اشاره و عنوان کرد: تاریخ سراسر افتخار تشیع مملو از رشادت‌ها، مبارزات و ستیزه‌ گری علیه ظلم و بیداد مستبدان است.

حجت الاسلام شاهیوندی عنوان داشت: حرارتی که از قیام حسینی در دل‌ مؤمنان شعله ‌ور شده است، هیچ‌ وقت سرد نخواهد شد و تا ظهور حضرت مهدی(عج) خاموش نمی شود و هیأت های مذهبی در این راستا نقش آفرین هستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با برنامه ‌ریزی و پیگیری‌ تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان و همراهی شورای هیأت های مذهبی کار فراخوانی و تشکیل پرونده این هیأت ها به منظور صدور مجوز و شناسایی هیأت ها انجام گرفته است.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با یادآوری به فعالیت 77 هیأت مذهبی در مناطق شهری و روستایی شهرستان دلفان اظهار داشت: از تعداد هیأت هایی که نام نویسی کرده اند، این تعداد تأکید شده و تشکیل پرونده داده اند.

وی با اشاره به نقش هیأت های مذهبی در برگزاری مراسم مذهبی، دینی و بصیرت بخشی به جامعه افزود: برای جلوگیری از رواج خرافات همواره در طول سال دوره های آموزشی برای این هیأت ها برگزار می شود.

حجت الاسلام شاهیوندی در پایان یادآور شد: در راستای فعالیت مؤثر و اثربخش هیأت ها در مراسم مذهبی از ظرفیت مبلغان این شهرستان نیز استفاده می شود.

وی با اشاره به نقش و حضور مبلغان در عرصه های تبلیغی اظهار داشت: تبلیغ چهره به چهره مبلغان در راستای روشنگری به جامعه و بصیرت بخشی در برابر خرافات دینی و هجمه های فرهنگی مؤثر است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات