۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۴۳۰۹۰
مدیر حوزه علمیه لرستان:

نابودی دشمنان جهان اسلام در گرو چنگ زدن به ریسمان وحدت است

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت تمسک مسلمانان جهان اسلام به ریسمان وحدت، گفت: حرکت حول محور وحدت رمز موفقیت مسلمانان در برابر چپاول گری دشمنان جهان اسلام است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تأکید بر ضرورت تبیین گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در رابطه با تبیین اهمیت موضوع وحدت بیان داشت: دید امام خمینی(ره) الهی بود و شاید قرن ها بعد طول بکشد تا عظمت وجود امام راحل درک شود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل راهبرد و اهداف کلانی بین کشورهای اسلامی تبیین کرد، افزود: یکی از این موارد استکبارستیزی بود و کشورهای اسلامی با مقابله در برابر ظلم و ستم می توانند جلوی چپاول گردی دشمنان را بگیرند.

مدیر حوزه علمیه لرستان وحدت را مهم ترین عامل پیوند دوستی، برادری و محبت بین جهان اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: وحدت و همدلی رمز پیروزی جهان اسلام و موفقیت در عرصه های جهانی و بین المللی است.

حجت الاسلام میناپور ادامه داد: اگر کشورهای اسلامی با پیروی از اهداف و رسالت پیامبر اسلام که رحمة للعالمین است، به ریسمان واحدی تمسک جویند، دشمنان اسلام و در رأس آنان اسرائیل نمی توانند به کشورهای اسلامی ضربه بزنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار و رژیم صهیونیستی با ظلم و ستم به کشورهای مسلمان سرمایه های ملی و آثار باستانی آنان را از بین می برند، اظهار داشت: با وحدت و همدلی مسلمانان سراسر جهان باید در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.

حجت الاسلام میناپور با تأکید بر ضرورت ایستادگی در برابر آمریکا و رژیم جعلی و غاصب صهیونیسی خاطرنشان کرد: در سایه وحدت می توان جلوی جنایت های آنان گرفته شود./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات