۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۴۳۰۸۸
امام جمعه اهواز:

اعلان قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی جنایت دیگری از آمریکا است

آیت الله موسوی جزایری اعلان قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی را جنایت دیگر آمریکا دانست که سبب اتحاد جهان اسلام خواهد شد.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در تجمع اعتراضی طلاب و بسیجیان اهوازی در محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تجمع در کنار مسجد اعظم و با حضور بسیجیان و طلاب حوزه علمیه اهواز برای محکومیت جنایت آمریکا در معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه چنین اقدامی جهان اسلام را متحد و یک صدا کرد، افزود: ایران اسلامی پیشاپیش دیگر کشورها در محکومیت چنین اقدامی بپا خاست همانطور که در صحنه های شرف، فضیلت و افتخار پیشتاز است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه تجمع اصلی و بزرگ طلاب و روحانیان اهوازی در محکومیت اقدام ترامپ روزهای آینده در کوی علوی برگزار می شود، تصریح کرد: راهپیمایی مشابهی به همت مدرسه سفیران علی بن ابی طالب در کوی علوی برقرار خواهد شد.

آیت الله موسوی جزایری حضور حوزویان و بسیجیان را از نکات جالب توجه تجمع مذکور بیان و ابراز امیداوری کرد تا چنین تجمعی نقطه آغازی برای فعالیت های مشترک باشد.

لازم به ذکر است، طلاب و روحانیان مدارس علمیه اهواز با در دست گرفتن شعار نوشته‌ هایی همچون »فلسطین متعلق به جهان اسلام است»، «فلسطین باید آزاد گردد»، «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» به حمایت از انتفاضه ملت فلسطین پرداختند./۹۴۵۶/پ202/ب1

ارسال نظرات