۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۴۳۰۸۷

بیانیه اداره مسلمانان قفقاز علیه اقدام ترامپ درباره بیت‌المقدس

اداره مسلمانان قفقاز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم ترامپ درباره قدس، آن هم بدون در نظر گرفتن رای جامعه جهانی اقدامی خطرناک و غیرقابل‌قبول است.
الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره مسلمانان قفقاز در خصوص آخرین تحولات مرتبط با بیت‌المقدس بیانیه‌ای صادر نمود. در این بیانیه آمده است: حوادث رخ داده در روزهای اخیر در رابطه با قدس که برای همه ادیان آسمانی مقدس بوده و قبله اول مسلمانان به شمار می‌آید، برای هر فرد متدین و مومنی آزار دهنده است. 

تصمیم‌گیری در خصوص اعلام شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و آن هم بدون در نظر گرفتن رای جامعه جهانی اقدامی خطرناک به شمار می‌آید. تصمیم گیری در باره شهر قدس بر اساس اهداف و مقاصد سیاسی نیز کاری غیر‌قابل قبول می‌باشد زیرا این تصمیم ممکن است علاوه بر حقوق مسلمانان، حقوق غیر مسلمانان را نیز پایمال نماید.

اداره مسلمانان قفقاز این تصمیم را که صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه را به خطر می‌اندازد و در عین حال با اعتراض قاطع جامعه جهانی همراه می باشد، به صورت جدی مورد سرزنش قرار داده و مصرانه خواستار اجرایی شدن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در سال 1967 میلادی در خصوص شهر «قدس» می باشد./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات