۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۴۳۰۷۳
حجت الاسلام برنجکار خبرداد؛

انتشار بیش از ۳۰ عنوان کتاب در پژوهشگاه قرآن و حدیث در سال گذشته

رییس دانشگاه قرآن و حدیث از انتشار بیش از ۳۰ عنوان کتاب در سال گذشته در این پژوهشگاه خبر داد و بر پاسخگویی به نیازهای جامعه از طریق مراکز تخصصی تأکید کرد.
پنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام رضا برنجکار در پنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه علوم و حدیث که پیش از ظهر امروز در مؤسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث برگزار شد با اشاره به فعالیت های انجام شده در پژوهشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد: این پژوهشگاه از سال 91  آغاز به کار کرده که در این سالها جشنواره های پژوهشی به منظور معرفی پژوهشگران و آثار برتر برگزار شده و امسال نیز شاهد برگزاری پنجمین دوره این جشنواره هستیم.

وی افزود: در پژوهشگاه قرآن و حدیث، چهار پژوهشکده و 12 گروه مشغول به کار پژوهشی در موضوعات مرتبط با قرآن و حدیث هستند.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث تصریح کرد: بیش از 30 عنوان کتاب در سال گذشته در این پژوهشگاه منتشر شده است که این تعداد کتاب در کنار مجلات و نشست های تخصصی علمی و پژوهشی، نشان دهنده عزم جدی این پژوهشگاه در پژوهش پیرامون قرآن و حدیث است.

وی از برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشی حوزه های علمیه در هفته پژوهش خبر داد و خاطرنشان کرد: در نمایشگاه آثار برتر حوزه های علمیه که به مناسبت هفته پژوهش در مصلی قدس برپا می شود، آثار برتر پژوهشی ده سال گذشته رونمایی می شود.

حجت الاسلام برنجکار اضافه کرد: در یکسال اخیر پنج عنوان کتاب در 7 جلد در پژوهشکده علوم و معارف حدیث منتشر شده که 22 عنوان کتاب دیگر نیز در این پژوهشکده در آستانه چاپ است.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث ادامه داد: 7 عنوان کتاب نیز در پژوهشکده کلام اهل بیت(ع) منتشر شده و 9 عنوان نیز در دست چاپ است.

وی ابراز کرد: پژوهشکده اخلاق و روانشناسی اسلامی نیز 6 عنوان کتاب و دو مجله را منتشر کرده است.

حجت الاسلام برنجکار در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از فعالیت های انجام شده در این پژوهشگاه، پاسخ به شبهات بوده است که امیدواریم بتوانیم نیازهای جامعه  را از طریق مراکز تخصصی پاسخ بدهیم./872/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات