۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۴۳۰۵۵
حجت الاسلام سلیمی:

وزارت خارجه درباره مذاکرات جانسون در موضوع زاغری توضیح دهد

نماینده مردم محلات در مجلس از وزارت خارجه خواستدرباره مذاکرات وزیر امور خارجه انگلیس در موضوع نازنین زاغری توضیح دهد.
حجت الاسلام سلیمی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز چهارشنبه 22 آذر با استناد به اصل سوم قانون اساسی در اخطاری به هیأت رییسه مجلس، گفت: وزیر خارجه انگلستان در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که درباره پرونده جاسوسی نازنین زاغری با مسؤولان وزارت خارجه مذاکراتی داشته که هنوز مجلس شورای اسلامی از آن با خبر نشده است.

وی افزود: وزارت خارجه درباره مذاکرات با جانسون وزیر خارجه انگلیس گفته که ما در مصالح انسانی کمک می‌کنیم، واقعا بحث این جاسوس چیست که حاضر هستند درباره 430 میلیون پوند از اموال ایران که از قبل از انقلاب غارت کرده‌اند مذاکره و درباره آن سکوت کنند. وزارت خارجه درباره مذاکره جانسون پیرامون زاغری به مجلس توضیح دهد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت انگلیس همان دولتی است که مانع انتقال 900 تن کیک زرد از قزاقستان در فضای پس از برجام به ایران شد و قزاقستان هم براساس برجام آن را وتو کرد؛ چرا کسی در داخل کشور از آقای جانسون این سوال را مطرح نکرد.

مسعود پزشکیان به عنوان رییس جلسه علنی مجلس در پاسخ به اخطار نماینده مردم محلات گفت: کمیسیون امنیت ملی حتما این موضوع را پیگیری و توضیحاتی را به ما ارائه کند./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات