۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۴۳۰۴۴
از سوی جانشین رییس حوزه علمیه خوزستان تشریح شد؛

فعالیت های فرهنگی و جهادی طلاب اهوازی در مناطق زلزله زده کرمانشاه

جانشین رییس حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اعزام ۲۰۰ طلبه و روحانی اهوازی به مناطق زلزله زده گفت: این طلاب در مناطق زلزله زده به فعالیت های فرهنگی و جهادی پرداختند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام حسن آل عامر، جانشین رییس حوزه علمیه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اعزام سه روزه 200 طلبه اهوازی به مناطق زلزله زده اهواز ابراز داشت: در رابطه با کمک رسانی به مناطق زلزله زده در حقیقت دو مرحله صورت گرفت که در مرحله اول مساجد و مدارس علمیه با همت طلبه ها کمک هایشان را ارسال کردند که در این باره مدارس علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی و امام خامنه ای و فاطمیون با برپایی ایستگاه، کمک های مردمی را جمع آوری و نیروهای مورد نیاز را هم اعزام کردند.

جانشین رییس حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه در مرحله دوم کمک به زلزله زده ها 200 طلبه و روحانی از مدارس اهواز اعزام شدند، افزود: با توجه به اعلام نیاز نیروی انسانی برای کمک رسانی و آمادگی طلبه ها به منظور خدمت رسانی، 200 طلبه به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه کمک های نقدی و غیرنقدی از سوی طلبه ها در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است، خاطرنشان شد: طلبه ها و روحانیان در قالب مجموعه های امام رضایی ها از مناطق زلزلله بازدید کرده و وظایف طلبگی را انجام می دهند.

حجت الاسلام آل عامر بیان کرد: طلبه ها در قالب فعالیت های فرهنگی و جهادی در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده اند.

وی در پایان گفت: گزارش کاری از فعالیت های صورت گرفته طلاب نیز ارسال شده است./9456/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات