۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۰۳۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

مدیریت جهادی و روحیه انقلابی رمز پیشرفت و تعالی نظام است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون که قریب به چهل سال از عمر با برکتش می گذرد هرجا روحیه انقلابی با حرکت جهادی توأم بوده، پیروز و سربلند از میدان خارج شده ایم.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام، اظهار داشت: مدیریت جهادی و  روحیه انقلابی مهمترین مولفه ها در مسیر پیشرفت و تعالی است.

وی افزود: از زمان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون که قریب به چهل سال از عمر با برکتش می گذرد هر جا روحیه انقلابی توأم با حرکت جهادی بوده پیروز و سربلند از میدان خارج شده ایم.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف انقلاب ما دست به اقدامات مختلفی می زنند که مهم ترین آنها مسائل فرهنگی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: بحث نفوذ دشمن در محیط های آموزشی و فرهنگی بسیار جدی است که باید با بصیرت افزایی در مقابل این توطئه شوم ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: حوزه و دانشگاه همواره در خط مقدم مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان قرار دارند و امروز دشمن درصدد نفوذ در این دو نهاد مهم و حساس است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ابراز داشت: باید با برنامه های متنوع فرهنگی و آموزش آموزه های دینی مسیر نفوذ دشمنان را ببندیم و نقشه های آنها را خنثی کنیم.

این مدرس حوزه با بیان اینکه استان ایلام در ایام اربعین کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت، گفت: مدیریت جهادی و روحیه انقلابی سبب شد که استان ایلام بار دیگر در ایام اربعین خوش بدرخشد و ثابت کند که پایتخت خادمان اباعبدالله الحسین(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان یادآور شد: حفظ روحیه جهادی و انقلابی یکی از مهمترین فاکتورهای مدیریتی در انقلاب اسلامی است که مسؤولان باید با این روحیه مشغول خدمت به مردم باشند تا مشکلات حل شود./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات