۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۴۳۰۳۴
آیت الله نوری همدانی:

کشورهای اسلامی در برابر گستاخی های دشمنان اسلام سکوت نکنند

حضرت آ‌یت الله نوری همدانی گفت: کشورهای اسلامی باید سکوت خود را بشکنند و با اقدام جدی قدس را از صهیونیست ها پس بگیرند و الا ننگی بزرگ برای امت اسلامی خواهد بود.
درس خارج فقه حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خاج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم گفت: تمام توفیقات را از برکت مجاورت با کریمه اهل بیت(ع) داریم.

وی افزود: این بانوی بزرگ جایگاه ویژه ای دارد و ائمه طاهرین(ع) درباره ایشان سخنان و روایات مهمی دارند، بانوی کرامت دارای ویژگی ها و فضیلت های بسیار بودند و در سن کم در درگاه الهی تقرب ویژه داشتند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که در جوار بارگاه حضرت معصومه(س) زندگی کردن توفیقی برای طلاب و اهالی قم است، اظهار داشت: بسیاری از توفیقات علما برای مجاورت با حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) بوده است.

وی ادامه داد: در زیارتنامه حضرت معصومه(س) عبارت های بسیار مهمی وجود دارد که نشان دهنده شأن والای ایشان است، حضرت معصومه(س) برای تقویت تشیع و ترویج معارف اهل بیت(ع) وارد ایران شدند، باید قدردان و شکرگزار توفیق و نعمتی که خداوند متعال نصیب ما کرده باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مسائل منطقه ابراز داشت: قرآن کریم بارها فرموده که یهود و صهیونیسم درصدد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان و از بین بردن آن ها هستند و مسلمانان باید هوشیار باشند.

وی عنوان کرد: ملتی که محکوم به ذلت و غضب از سوی خداوند است می خواهد قدس شریف که متعلق به مسلمانان است را بگیرد، امت اسلام نباید در برابر این رژیم جعلی و مستکبران جهانی ذلیل باشند؛ کشورهای اسلامی باید سکوت خود را بشکنند و با اقدام جدی قدس را از صهیونیست ها بگیرند و الا ننگی بزرگ برای امت اسلامی خواهد بود./1323/

ارسال نظرات