۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۵۴۳۰۳۱
مدیر حوزه علمیه اردبیل:

رسانه های ارزشی در مقابله با جنگ نرم به تولید محتوای دینی فاخر بپردازند

مدیر حوزه علمیه اردبیل با اشاره به ضرورت توجه به محتوای تولید شده از سوی رسانه های دینی و ارزشی، گفت: رسانه های ارزشی در مقابله با جنگ نرم به تولید محتوای دینی فاخر بپردازند.
مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام مهدی نوروزی، مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل، صبح امروز در جلسه هماهنگی رسانه دینی در حوزه علمیه استان، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و نقش رسانه در عصر کنونی یکی از کارهایی که حوزه علمیه انجام داده پرداختن به هنر است و اندیشه را به واسطه هنر می توان عرضه کرد.

وی افزود: بخشی از هنر مربوط به رسانه می شود و در این زمینه حوزه علمیه با برگزاری کلاس هایی همچون مبانی هنر، داستان نویسی و نویسندگی در صدد پرورش نیروهای هنرمند در داخل حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام نوروزی بیان داشت: حوزه علمیه به صورت تخصصی در عرصه تولید محتوا برای رسانه های کنونی فقط در بخش های دیجیتالی کار کرده است.

مدیر استانی حوزه علمیه اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر در شورای عالی حوزه های علمیه رشته ای به نام تبلیغ رسانه ای در حال تصویب است که به عنوان یک رشته تخصصی در این زمینه است و سر فصل های درسی آن نیز در حال بررسی برای تصویب می باشد.

وی افزود :در حال حاضر به دلیل تکثر رسانه ای اعتماد به رسانه کاهش یافته چراکه در خصوص یک واقعه گزارش ها و نظر های متعدد و در بعضی مواقع هم گزارش های نادرست داده می شود.

حجت‌الاسلام نوروزی اظهار داشت: رسانه های ارزشی ابتدا باید اعتماد مردم را جلب کنند و بعد در تمامی عرصه ها وارد شوند و در مقابله با جنگ نرم به تولید محتوای دینی فاخر بپردازند و دستاوردها و نتایج حاصل از انقلاب را با ادبیات و فرهنگ جدید و نوین به دنیا عرضه کنند./937/پ202/ب1

ارسال نظرات