۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۵۴۳۰۱۹
معاون پژوهش مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین:

قدرت اسلام و اتحاد مسلمانان موجب شکست مستکبران خواهد شد

حجت الاسلام نوروزلو گفت: امروز بیشتر از گذشته ملت اسلامی باید بیدار و آگاه باشد؛ زیرا اگر مرزبندی ما در تبیین اسلام اصیل به درستی اعمال نشود به طور یقین این مسأله موجب نرسیدن ما به اهدافمان خواهد شد.
حجت الاسلام فرشید نوروزلو

 حجت الاسلام فرشید نوروزلو معاون پژوهش مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: جامعه اسلامی برای رسیدن به غایت و هدف نهایی خود همیشه باید در تکاپو باشد امروز دشمن بیشتر از گذشته درصدد به کار بردن مکر و حیله بر ضد اسلام است از این رو مسلمانان باید در برابر دشمنی که قسم‌خورده است نظام اسلامی را نابود کند هوشیاری کامل داشته باشند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه مولاوردیخان قزوین با اشاره به موضوع عادی‌سازی رابطه با اسراییل غاصب اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند اسراییل یک غده سرطانی است که باید برداشته شود، رژیم صهیونیستی در حال حاضر به لحاظ استراتژیکی در یک نقطه طلایی قرار داشته و به قاره‌های آسیا و اروپا و آمریکا اشراف دارد به همین دلیل یهود فلسطین را وطن خود می‌داند.

وی در ادامه تسلط اسراییل غاصب بر فلسطین را موجب تسلط آنها بر جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: اسراییل اشغالگر هر قدر که بر فلسطین تسلط پیدا کند همان‌قدر بر جهان اسلام تسلط یافته است تمام مسلمانان به ویژه همسایگان مسلمان فلسطین باید نسبت به از بین بردن این غده سرطانی اهتمام داشته و بدانند که کوچکترین غفلت از دشمن موجب شکست اسلام خواهد شد.

حجت الاسلام نوروزلو در ادامه با اشاره به هوشیاری مسلمانان در برابر کشورهای مدعی اسلام تصریح کرد: امروز بیشتر از گذشته ملت اسلامی باید بیدار و آگاه باشد اگر مرزبندی ما در تبیین اسلام اصیل به درستی اعمال نشود به طور یقین موجب نرسیدن ما به اهدافمان خواهد شد از این رو اسلام ناب محمدی باید در راستای برچیده شدن اسلام دروغینی که از سوی مدعیان اسلام عرضه می‌شود تلاش کنند.

وی در پایان گفت: اسلام ناب محمدی جلوه اسلام است این چنین اسلامی با اسلام‌های ساختگی توام با خشونت و اسلام وهابی و سعودی متفاوت است امروز ما باید بیشتر از گذشته در شناساندن اسلام ناب محمدی به تمام دنیا تلاش کرده و مردم را آماده مقابله با حیله‌ها و دسیسه‌های پشت پرده دشمنان کنیم./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات