۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۵۴۳۰۱۵
حاجی دلیگانی:

لایحه بودجه ۹۷ گره‌ای از مشکلات باز نخواهد کرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بودجه ارائه شده از سوی دولت برای سال ۹۷ را سبب پیچیده تر شده وضعیت کشور دانست و تأکید کرد که لایحه بودجه ۹۷ گره‌ای از مشکلات باز نخواهد کرد.
حسینعلی حاجی دلیگانی

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، به لایحه بودجه سال 97 که توسط دولت به مجلس ارائه شده است اشاره کرد و گفت: با محتوای ارائه شده در این بودجه، وضعیت کشور بیش از گذشته پیچیده خواهد شد و گره‌ای از مشکلات جامعه باز  نمی شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی موضوع قطع شدن یارانه‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: در ابتدا به مردم تعهدی داده شد که اگر قیمت حامل های انرژی افزایش می‌یابد یارانه آن به دست خودشان خواهد رسید اما در واقعیت امر شاهد هستیم که نه تنها یارانه بخش سوخت به دست مردم نمی‌رسد، بلکه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی، یارانه نقدی مردم نیز قطع می‌شود.

وی با تاکید بر این موضوع که اگر در بحث پرداخت یارانه‌ها درست عمل نکنیم یعنی مردم را فریب داده‌ایم، گفت: این اتفاق بزرگترین سرمایه اجتماعی که اعتماد مردم به قول و تعهد مسؤولان است را زیر سوال خواهد برد.

حاجی دلیگانی در پایان گفت: امروزه مردم بیش از خوراک‌ دغدغه پرداخت قبوض حامل‌های انرژی را دارند زیرا سریعا قطع می‌شود، اما آنجایی که دولت به گندمکاران بدهکار است و پرداخت چندماه عقب می‌افتد و حقوق شهروندی به راحتی نادیده گرفته می‌شود./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات