۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۵۴۳۰۱۱
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تأکید کرد؛

حفظ وحدت لازمه تداوم اسلام ناب محمدی

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به لزوم حفظ وحدت گفت: مسلمانان جهان بدانند که حفظ وحدت مهمترین لازمه تداوم و حفظ اسلام است.
ماموستا محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، امیر فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب نزاجا شامگاه گذشته با ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه دیدار کرد.

ماموستا محمدی در این دیدار با اشاره به از خودگذشتگی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: نزاجا در راستای صیانت از ایران اسلامی همواره با صلابت عمل کرده است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه بیان داشت: حضور یکپارچه و منسجم نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس سبب وحدت و همبستگی و عامل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان شد.

وی در ادامه به پاسداری نزاجا از مرزها اشاره کرد و اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مرزبانی و پاسداری شبانه روزی به همراه سایر نیروهای نظامی و انتظامی، امنیت و آرامش را برای ایران اسلامی فراهم کرده اند.

ماموستا محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود وحدت را لازمه تداوم اسلام ناب محمدی دانست و مطرح کرد: مسلمانان جهان بدانند که حفظ وحدت مهمترین نیاز تداوم و حفظ اسلام است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در پایان تأکید کرد: باید نسبت به ناتوی فرهنگی دشمن در خصوص تفرقه افکنی هوشیار بود و با تمام توان در برابر هجمه های با حفظ وحدت و همدلی ایستادگی کرد./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات