۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱
کد خبر: ۵۴۳۰۰۷
با حضور نماینده رهبر شیعیان بحرین صورت گرفت؛

برگزاری مراسم دعای توسل جهت شفای شیخ عیسی قاسم

مراسم قرائت دعای پر فیض توسل جهت شفای آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین با حضور نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران و طلاب جامعة المصطفی در مدرسه حجتیه قم برگزار شد.
شیخ عیسی قاسم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم قرائت دعای پر فیض توسل جهت شفای آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین سه شنبه شب با حضور نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران و طلاب جامعة المصطفی در مدرسه حجتیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، طلاب غیر ایرانی پس از قرائت دعا، سلامتی کامل و طول عمر آیت الله عیسی قاسم را از خداوند متعال خواستار شدند و  نسبت به اقدامات ظالمانه آل خیفه علیه شیعیان بحرین اعلام انزجار کردند.

با در دست داشتن پرچم ها و پلاکاردهایی جنایات آل خلیفه و همکاری استکبار جهانی و آل سعود با زورگویان و ظالمان را محکوم کردند و خواستار شکستن سکوت کشورهای اسلامی نسبت به اقدامات ظالمانه علیه شیعیان مظلوم بحرین شدند.

طلاب جامعة المصطفی با در دست داشتن تصاویر آیت الله شیخ عیسی قاسم و با سر دادن شعارهایی از این روحانی برجسته بحرینی و رهبر شیعیان این کشور حمایت کردند و خواستار آزادی کامل این عالم برجسته و عدم تعرض به وی شدند.

حاضران در این مراسم با سر دادن شعارهایی همچون«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آل خلیفه» چراغ سبز نشان دادن آمریکا و مستکبران برای حمله به مردم مظلوم بحرین را محکوم کردند و عواقب هرگونه تعرض و اذیت و آزار نسبت به آیت الله شیخ عیسی قاسم را برعهده رژیم آل خلیفه دانستند.

طلاب  با تأکید بر ضرورت هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه های دشمنان و مستکبران، حمایت از مردم مظلوم بحرین از سوی مسلمانان را وظیفه ای شرعی دانستند و از مجامع مدعی حقوق بشر خواستند که به داد مردم مظلوم بحرین برسند.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام عبدالله دقاق نماینده آیت الله عیسی قاسم در ایران در این مراسم با زبان عربی به سخنرانی پرداخت و ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم ظالم آل خلیفه، گزارشی از وضعیت سلامتی رهبر شیعیان بحرین ارائه کرد./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات