۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۵۴۳۰۰۳
مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه:

اظهارات ترامپ اذهان جهانی را بار دیگر متوجه مسأله فلسطین کرد

حجت الاسلام قاسم خانی با بیان اینکه در حوادث اخیر که چندین سال منطقه درگیر با تروریسم داعشی شد مسأله فلسطین به حاشیه رانده شده بود، گفت: اقدام اخیر ترامپ سبب شد بار دیگر اذهان جهانی متوجه فلسطین شود.
حجت الاسلام قاسم خانی

حجت الاسلام حجت قاسم خانی مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای(ره) ارومیه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اظهارات ابلهانه اخیر ترامپ در انتقال پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی به قدس شریف، این اقدام را به شدت محکوم کرد.

وی با اشاره به روایت «مَن اَصبَحَ وَ لَم یَهتَمَّ بِاُمورِ المُسلِمینَ فَلَیسَ بِمُسلِم» از پیامبر گرامی اسلام، ابراز داشت: تمام مسلمانان باید به مسأله فلسطین و مسلمانان این کشور اهتمام داشته باشند و از خدعه و نیرنگ دشمنان اسلام غفلت نکنند.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای(ره) ارومیه با بیان اینکه در این میان وظیفه حوزه های علمیه مهم و تأثیرگذار است، گفت: نقش حوزه های علمیه و روحانیت اهمیت فوق العاده ای دارد که باید در این میان روشنگری و هدایت اذهان جامعه را عهده دار باشند.

وی ادامه داد: طبق قرآن کریم هر قراردادی که منجر به سلطه کفار و دشمنان بر مسلمانان شده و سبب چیرگی بر کشورهای اسلام شود باطل است و رسمیت ندارد، در این میان دشمن صهیونیستی به دنبال گسترش سلطه خود است.

حجت الاسلام قاسم خانی با بیان اینکه هر قراردادی که در جریان فلسطین در تصاحب اراضی این کشور از سوی صهیونیسم منعقد شده است از سوی خداوند متعال باطل و به رسمیت شناخته نشده است، گفت: با وجود این رژیم غاصب صهیونیستی به دنبال گسترش این سلطه غیر مشروع خود است.

وی انتقال پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی به قدس شریف را اقدامی خطرناک و غیر قابل تحمل دانست و تصریح کرد: روشنگری و هدایت اذهان بر عهده حوزه های علمیه است؛ زیرا مسلمانان در برابر این خدعه باید هوشیار باشند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه در حوادث اخیر که چندین سال منطقه درگیر با تروریسم داعشی شد مسأله فلسطین به حاشیه رانده شده بود، افزود: این اقدام ترامپ سبب شد بار دیگر اذهان جهانی متوجه فلسطین شود.

وی یهود را طبق بیانات قرآن کریم بزرگترین دشمن مسلمانان دانست و گفت: امروز مسلمانان به دنبال این اقدام بار دیگر متوجه فلسطین شده اند و باید تا نابودی این غده سرطانی با حفظ هوشیاری از فلسطین و مردم این کشور حمایت کنند./۸۵۴/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات