۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۵۴۳۰۰۲
فرمانده دوران دفاع مقدس:

استکبار با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت است

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به نقشه های شوم استکبار برای یاس و ناامیدی ملت های مسلمان، گفت: استکبار با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت است.
سردار نوعی اقدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم، فرمانده دوران دفاع مقدس، شامگاه سه شنبه در آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مجتمع فرهنگی ولایت اردبیل، با اشاره به اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمریکا به هیچ یک از خواسته‌های خود در خاورمیانه دست نیافته است و تمامی نقشه‌ها و توطئه‌های این کشور به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا نقشه‌های مختلفی برای تضعیف کشورهای مسلمان به ویژه سوریه و عراق داشت، افزود: با هوشیاری ملت مسلمان و رزمندگان تمامی ترفندها و نقشه‌های شوم دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، تصریح کرد: ما هر چه داریم به برکت خون شهدای والامقام بوده و در سایه خون شهدا به پیشرفت‌های همه‌جانبه دست یافته‌ایم.

سردار نوعی‌اقدم، گفت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند که بصیرت ملت تمامی این ترفندها را خنثی‌ کرده است.

وی ادامه داد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارزش به آن به آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس است و قطعا رسانه ها نقش بزرگی در جنگ عصر امروز بر عهده دارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: خانواده‌های شهدای والامقام بزرگترین سرمایه برای ملت ایران هستند و ما قدردان خون شهدای والامقام و خانواده‌های شهدا هستیم و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود.

سردار نوعی‌اقدم پیروزی بزرگ مسلمانان و شکست داعش را بسیار مهم دانست و افزود: با تلاش رزمندگان، عراق از داعش پاکسازی شد که این امر افتخار بسیار بزرگی است.

شهدا الگویی ارزشمند برای ملت ایران هستند

سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، نیز در این مراسم، اظهار کرد: هر مراسم فرهنگی  که در سطح جامعه و استان برگزار می‌شود اگر در راستای تعالی بخشی به اهداف انقلاب اسلامی و شهدا نباشد، هیچ سنخیتی با ماهیت نظام ما ندارد و این برنامه باید در بعد ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی با بیان این‌که همواره پرچم انقلاب اسلامی با خون پاک شهدا افراشته شده است، افزود: این پرچم تا انقلاب مهدی همچنان باید با اقتدار افراشته شود و این خود نیاز به صیانت و حفاظت از  آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، بیان داشت: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توان ارزش های انقلاب اسلامی را همچنان زنده نگه‌داشت چرا که اگر کسی اهل فرهنگ و رسانه باشد می‌داند این گونه ارزش‌ها نباید بر زمین باقی بماند.

سردار بابا زاده، ادامه داد: هر حرکت مثبت در جامعه که باعث تعالی ارزش‌ها و ایجاد امنیت و  معشیت مردم باشد بالطبع اقدامی ارزشمند بوده و هر حرکتی که به شخصیت‌ها و ارزش‌های اجتماعی آسیب زند غلط است و باید با آن مبارزه کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: جانفشانی و ازخود گذشتگی خانواده شهدای انقلاب اسلامی،  شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم الگویی ارزشمند برای ملت ایران بوده و عشق به خوبی‌ها از بالاترین ارزش ها است./937/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات