۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۵۴۲۹۹۴
با حکم مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری؛

مدیر جدید مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد معرفی شد

مدیر جدید مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد، با حکم مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری منصوب و معرفی شد.
معرفی مدیر مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، عصر امروز مراسم معارفه مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه شهرکرد با حضور حجت الاسلام رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، معاونان، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه برگزار شد.

در این مراسم حاجیه خانم طاهری به عنوان مدیر جدید فاطمیه شهرکرد منصوب و از زحمات حاجیه خانم تارنگ به عنوان مدیر قبلی مدرسه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

خانم طاهری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه در این مراسم با تشکر از اعتماد مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اظهار کرد: ان شاءالله با همدلی و کار جهادی فعالیتهای مدرسه را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد و سعی می کنیم در زمینه رشد و پویایی کمی و کیفی مدرسه با همه توان وارد میدان عمل شویم.

وی امور اخلاقی و تهذیبی را در اولویت برنامه های این مدرسه در سال جاری بیان کرد و ادامه داد: ان شاءالله باید زمینه رشد علمی و اخلاقی طلاب در راستای هم صورت گیرد.

گفتنی است در حکم انتصاب وی آمده است: باید براساس مقررات و با توجه به وظایف، در سایه بهره‌ مندی از نظرات طلاب و معاونان در راستای تحقق اهداف سلف صالح و مصالح عالی حوزه گام بردارید.

در ادامه این حکم تأکید شده است: در راستای تحقق اهداف حوزه باید از تمامی ظرفیت ها و فرصت های موجود استفاده شود.

در پایان حکم مدیر مدرسه علمیه فاطمیه آمده است: با استفاده از ظرفیت ها باید در راستای رشد و گسترش فرهنگ غنی تشیع، با رعایت ضوابط، مقررات و مأموریت‌ های محوله اقدام شود.

شایان ذکر است، خانم طاهری پیش از این به عنوان معاون پزوهش مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد مشغول به خدمت بود که از این پس مسؤولیت مدرسه را برعهده گرفته اند./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات