۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۵۴۲۹۸۳
مدیر دفتر ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد:

زمینه فعالیت و تعامل هر چه بیشتر بانوان با مساجد فراهم شود

حجت الاسلام حسنی سعدی با اشاره به نواقص تعامل بانوان مسجدی و مرکز رسیدگی به امور مساجد، گفت: انتظار می‌رود با تحلیل این موضوع و رفع نواقص زمینه فعالیت و تعامل هر چه بیشتر بانوان با مساجد فراهم شود.
حجت الاسلام حسنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست مسجد و بانوان با حضور حجت الاسلام حجر حسنی سعدی مدیر دفتر مطالعات، پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد، صابر طالبی مدیر دفتر طرح و برنامه مرکز رسیدگی به امور مساجد و بانوان فعال مساجد شهر تهران عصر امروز در ساختمان مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار شد.

در این نشست که با محوریت تحلیل و بررسی سند راهبردی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد، حجت الاسلام حسنی سعدی، ضمن تشریح جایگاه و تأثیر بانوان در مساجد، گفت: با وجود دستاوردهای خوبی که در حوزه سخت افزاری با حضور بانوان در مساجد به وجود آمده است، در بخش نرم افزاری نواقصی وجود دارد که بر این باوریم با ارائه پیشنهادات و راه حل‌ها این نواقص نیز به مرور رفع خواهند شد.

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌ها و ارتباطات حوزوی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به هدف این نشست که آسیب شناسی بین تعامل بانوان مسجدی و مرکز رسیدگی به امور مساجد است، عنوان کرد: انتظار می‌رود با تحلیل این موضوع و رفع نواقص زمینه فعالیت بیشتر بانوان و مساجد فراهم شود.

وی در پایان با بیان اینکه جوانانی که باید در آینده در مساجد حضور فعال داشته باشند از دامن مادران جوان امروز تولد و رشد می‌یابند، خاطرنشان کرد: امید است با حضور فعال مادران جوان در مساجد، فرزندان آنها در آینده در همین مساجد از فعالان و صالحان مساجد محلات خود باشند و آینده روشنی برای خود و کشور اسلامی رقم بزنند.

همچنین در این نشست بانوان حاضر در جلسه به ارائه نظرات و ایده‌های خود در رابطه با حل مشکلات بانوان برای حضور هر چه بیشتر و مؤثرتر در مساجد پرداخته و از مسؤولان امر خواستند اقدامات لازم در این جهت را فراهم کنند./966/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات