۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۵۴۲۹۶۴
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

فعالان فرهنگی از ظرفیت فضای مجازی برای حمایت از آرمان های قدس استفاده کنند

حجت الاسلام تقی پور فضای مجازی را ظرفیت رسانه ای مناسب برای توجه مردم جهان برای حمایت از مردم فلسطین اشغالی بیان کرد و گفت: فعالان فضای مجازی از این ظرفیت برای انتقال مظلومیت مردم فلسطین استفاده و ماهیت رژیم صهیونیستی را در بین افکار عمومی جهان بیان کنند.
حجت الاسلام تقی پور در بین فعالان فضای مجازی حجت الاسلام تقی پور در بین فعالان فضای مجازی حجت الاسلام تقی پور در بین فعالان فضای مجازی حجت الاسلام تقی پور در بین فعالان فضای مجازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امروز در جمع فعالان فضای مجازی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی از دیدگاه امام خامنه ای، گفت: امروز جهاد کبیر فعالیت های فرهنگی در مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان است و فعالان فرهنگی باید با یک نقشه راه و یک کار حساب شده در این عرصه حضور فعالی را ایفا کنند.

وی تلاش دشمنان را برای بهره گیری از فضای مجازی بیان کرد و افزود: دشمنان از طریق فضای مجازی و قدرت رسانه، افکار عمومی داخل کشور را هدف گرفته اند تا افکار منحرف خود را به ذهن آحاد افراد جامعه نفوذ دهند.

امام جمعه گتاب عرصه فرهنگی را جنگ تمام عیار بیان کرد و اظهار داشت: جنگ نرم گویای حقیقت یک مبارزه و نبردی جدی در این حوزه است و در این مسیر جوانان انقلابی خود را به ابزارهای روز جهت مقابله با شبهه ها و افکار انحرافی دشمنان مسلح کنند.

وی ادامه داد: دشمنان ما فضای مجازی را سرمایه خود برای اثرگذاری روی مخاطبان ایرانی می دانند و به شدت دنبال تغییر فضای عمومی ایران و دور شدن از آن ها از مبانی اسلامی و انقلابی هستند.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این مطلب که عزت ما در گرو اسلام است، تاکید کرد: دشمنان اسلام با کاشتن غده سرطانی به نام رژیم صهیونستی در قلب جهان اسلام، این منطقه را آماج توطئه های و هجمه به مبانی اسلامی کرده اند که نمونه بارز آن کشتار مسلمانان، راندن آن ها از سرزمین خود، تخریب خانه های فلسطینی ها و اشغال اماکن مقدسی مانند بیت المقدس از سوی صهیونیست ها است.

وی رهایی قبله نخست مسلمانان را از چنگال رژیم صهیونیستی یک آرمان متعالی و مساله اول جهان اسلام بیان کرد و گفت: رییس جمهور آمریکا با دستور انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، در حقیقت مرگ و نابودی رژیم صهیونیستی را به جلو انداخت زیرا موجب بیداری و هوشیاری جهان اسلام را در مقابل توطئه های دشمنان شد.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این مطلب که موضوع فلسطین و رهایی بیت المقدس مهمترین مساله درجهان اسلام است، تصریح کرد: مسلمانان با اتحاد و همدلی خود، مظلومیت ملت فلسطین و اشغالگری اماکن مقدس از سوی صهیونیست ها را فریاد بزنند تا شاهد برچیدن هر چه زودتر جرثومه فساد صهیونیستی از منطقه باشیم.

وی فضای مجازی را ظرفیت رسانه ای مناسب برای موضوع محنت آمیز فلسطین اشغالی بیان کرد و افزود: فعالان فضای مجازی از این ظرفیت برای انتقال مظلومیت مردم فلسطین استفاده کنند و موضوع اشغالگری وماهیت رژیم صهیونیستی را در بین افکار عمومی به ویژه کشورهای اسلامی نشر دهند.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به خیانت و سرسپردگی برخی از سران کشورهای اسلامی به آمریکا و ارتباط مخفیانه و آشکار با رژیم اشغالگر قدس، تصریح کرد: حکومتی که رگ غیرت و روح نوع دوستی در او بخوابد و خود را مستعمره چند دولت بی‌هویت و پرهیاهو کند، جز ذلت چیز دیگری را درو نخواهد کرد./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات