۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۴۲۹۵۹
امام جمعه موقت ساری:

مبارزه برای آزادی فلسطین، آرمان مشترک میان مسلمانان جهان است

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که مبارزه برای آزادی فلسطین امروز یک آرمان مشترک میان مسلمانان جهان است، گفت: حتی بسیاری از ملت های غیر مسلمان نیز با با امت اسلامی در این خصوص هم افق شده اند.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری عصر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی استان با اشاره به اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رییس صهیونیستی گفت: امت اسلامی برای در برابر این اهانت آشکار در همه نقاط جهان علیه آمریکا قیام کنند.

وی با بیان این که وحدت و همبستگی امت اسلامی می تواند همچون سیل خروشانی آمریکا و صهیونیست ها را نابود کند، افزود: اما متأسفانه برخی خیانت ها میان کشورهای اسلامی مانع تحقق این مسأله شده است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز به دنبال نابودی نخستین قبله امت اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: شکست های متعدد آمریکا در منطقه موجب شده این کشور آغازگر فتنه جدیدی در منطقه باشد.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که این اهانت رییس جمهور آمریکا قلوب ملت های مسلمان جهان را جریحه دار کرد، تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی ثابت کردند که به هیچ آیین و دینی توجهی نمی کنند و برای آنها تنها منافع نامشروع خودشان و همپیمانانشان اهمیت دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این اقدام آمریکا موجی از تنفر را علیه این کشور در دنیا ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: مخالفت سران و دولتمردان بسیاری از کشورهای اروپایی با این اقدام ترامپ نشان دهنده، ضد اسلامی بودن این حرکت بوده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که ظلم و جسارت علیه مسلمانان دیگر آشکار شده و سلطه گران عالم این گونه به خود اجازه می دهنده که به مقدسات مسلمانان اهانت کنند، گفت: این نخستین بار نیست که غربی به مقدسات دینی مسلمانان جسارت و اهانت می کنند.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که سریال جسارت به مقدسات مسلمانان جهان هر چند سال از سوی یک کشور مطرح می شود، خاطرنشان کرد: این اقدام رییس جمهور آمریکا حمله به اصل و محور امت اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسلمانان جهان با راهپیمایی های چند روز اخیر خود پاسخ جسارت رییس جمهور آمریکا را دادند، گفت: بی تردید راه مقاومت و ایستادگی همچون گذشته در ملت مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت و امت اسلامی نیز پشتیبان این مردم مظلوم خواهند بود.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که این تصمیم نابخردانه ترامپ زوال و نابودی دولت کودک کش و غاصب صهیونیست‌ها را زودتر محقق می کند، تصریح کرد: شکل گیری یک انتفاضه علیه صهیونیست ها، موجب برداشته شدن این غده سرطانی از پیکره امت اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به این که آمریکایی ها با این اقدام خود همه قطع نامه های بین المللی را نقض کردند، افزود: آمریکا بدون توجه به هیچ اصول اسلام و انسانی تنها برای تأمین منافع رژیم غاصب صهیونیستی دست به جنایت های خطرناکی در منطقه زده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها پس از شکست های متعدد در برابر جبهه مقاومت این بار فتنه جدیدی را علیه جهان اسلام آغاز کردند، گفت: همه تلاش آمریکایی ها حیات دوباره دادن به رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که آمریکا باید رویای تصرف صهیونیست ها بر کل سرزمین های اشغالی را با خود به گور ببرد، خاطرنشان کرد: امت اسلامی تا نابودی کامل این رژیم کودک کش جنایت کار ساکت نخواهند نشست و به تلاش های خود علیه این رژیم غاصب ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که این اقدام اخیر ترامپ وحدت و همبستگی تازه ای را میان کشورهای اسلامی تقویت کرد، گفت: امروز اکثر کشورهای مسلمان جهان در برابر این اقدام خطرناک آمریکا و رژیم صهیونیستی موضع گرفته اند و خواستار عقب نشینی آمریکایی ها از این اقدام هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مبارزه برای آزادی فلسطین امروز یک آرمان مشترک میان مسلمانان جهان است، تصریح کرد: حتی بسیاری از ملت های غیر مسلمان نیز با با امت اسلامی در این خصوص هم افق شده اند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که امروز بهترین فرصت برای بازیافتن وحدت میان امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: مسلمانان جهان باید بدانند تنها راه نجات قدس از دست صهیونیست ها و نابودی کامل این رژیم جعلی وحدت و همبستگی میان همه مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که آمریکایی ها همواره با اقدامات خود ثبات و امنیت منطقه را به مخاطره انداخته اند، گفت: این اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا نیز تلاشی در جهت صلح و ثبات منطقه ای و جهانی بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها از این آشوب های منطقه ای و جهانی در جهت منافع غیر مشروع خود بهره می گیرد، تصریح کرد: جبهه مقاومت مقتدرانه در برابر این توطئه خطرناک آمریکایی صهیونیستی ایستاده است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که اقدامات دولتمردان آمریکایی همواره بر تنفر جهانی نسبت به این کشور افزوده است، تصریح کرد: این اقدام اخیر رییس جمهور این کشور مستکبر نیز بار دیگر لکه ننگ دیگری بر سیاست های توطئه گرانه این کشور در جهان است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که ترامپ با این اقدام خود بار دیگر نشان داد که ایالات متحد آمریکا حامی تروریست، جنایت، خشونت و خونریزی در جهان است، گفت:  پرونده رژیم غاصب صهیونیستی در هفت دهه اخیر سرشار از جنایت و کشتار مردم و کودکان بیگناه فلسطینی است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که امت اسلامی نباید بگذارند که حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین از بین رود، تصریح کرد: آمریکایی ها باید بدانند که با این گونه اقدامات نمی توانند در جهت بی ثبات سازی منطقه و تقویت رژیم صهیونیستی حرکت کنند./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات