۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۵۴۲۹۱۶
امام جمعه گتوند:

استکبار جهانی از اختلاف مسلمانان سود می برد

امام جمعه گتوند با اشاره به اینکه استکبار به دنبال تفرقه در جهان اسلام است، گفت: شرکت ها و کمپانی های آمریکایی صهیونیستی اسلحه سازی از اختلاف و تفرقه امت اسلام سود می برند.
دشمن شناسی از نگاه رهبر معظم انقلاب (۶)

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه استکبار به دنبال تفرقه در جهان اسلام و بهره گیری از چنین اختلافاتی است، اظهار داشت: شرکت ها و کمپانی های آمریکایی صهیونیستی اسلحه سازی از اختلاف و تفرقه امت اسلام سود خود را می برند و چنین تفرقه ای سایه امن را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

امام جمعه گتوند با اشاره به ضرورت وحدت و انسجام جامعه اسلامی خاطرنشان شد: آمریکا و نوکرانش با تفرقه افکنی در پی دستیابی به اهداف شوم سیاسی، اقتصادی و نظامی هستند اما امروزه با تلاش سربازان امام امت و رهبری در جبهه مقاومت، سیلی محکمی بر داعش و حامیانش نواخته و بساط تکفیر و ترور در جوامع اسلامی برچیده شد.

حجت الاسلام شاه آبادی با بیان اینکه اکنون بهترین زمان برای الفت جامعه اسلامی وجود دارد، خاطرنشان کرد: توطئه ها و فتنه انگیزی های استکبار پس از نابودی داعش ادامه خواهد داشت و عزت و اقتدار کشور که در پرتو مبارزه با تفرقه ها و فتنه های داعش حاصل شده است برای ترویج دیدگاه ها و فرهنگ اهل بیت(ع) و ولایت به کار گرفته شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند بیان کرد: الفت ها و محبت ها زمینه ساز بیشتر وحدت جامعه اسلامی خواهد بود؛ بنابراین با روحیه جهادی و ولایی در پی برطرف کردن نیازها و خواسته های جوامع اسلامی باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه با استفاده از وجه مشترک جامعه اسلامی (وجود رسول خدا(ص)) است، اتحاد و برادری جامعه اسلامی را افزون کنیم، گفت: باید از تشیع لندنی که به اختلافات عقیدتی و فقهی و تحقق اهداف شوم استکباری روی آورده است، پرهیز و توجه داشته باشیم پیاده سازی انس و الفت رسول خدا(ص) خنثی کننده توطئه های دشمنان خواهد بود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات