۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۴۲۹۰۴
امام جمعه بجنورد:

فعالیت‌های آستان قدس رضوی برای گره‌گشایی از کار مردم چشمگیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: گره‌گشایی از کار مردم اقدام خداپسندانه‌ای است که آستان قدس در این راستا اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان که با حضور اعضا و رابطان شهرستانی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: تأسیس دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان شمالی یکی از برکات انقلاب اسلامی بود.

وی اضافه کرد: بعد از انتصاب تولیت جدید آستان قدس رضوی، شاهد هستیم که رهنمودهای رهبری بهتر از بیش عملیاتی می‌شود.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تأسیس دفتر آستان قدس رضوی در این استان نسیم رحمت الهی است که از سوی امام هشتم و به اذن خدا نصیب مردم این استان شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید مردم را با این نسیم رحمت آشناتر کرده و پیوند بزنیم، اضافه کرد: در این راستا پیوند معنوی و قدسی که از آستان قدس رضوی نصیبمان شده است را تحکیم و تکثیر کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: اولویت‌بندی مشکلات استان و اجرای پروژه‌ها و کارهای زمین‌مانده از سوی آستان قدس، اقدامی است که اگر شروع شود برکات زیادی را به دنبال دارد؛ ازاین‌رو این مهم باید موردنظر باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اظهار کرد: رابطان استان قدس رضوی در شهرستان‌ها، واقعیت‌های مورد نیاز شهرستان را طبق اولویت شناسایی کرده و طبق برنامه‌ریزی مدون نسبت به رفع کمبودها اقدام کنند.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: اکنون که زمینه و پشتوانه مادی و معنوی آستان قدس رضوی شامل حال استان خراسان شمالی شده است باید همه مسؤولان برای بهره‌مندی بیشتر از این امتیاز تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: حرکت آستان قدس رضوی در امتداد سفر پر خیروبرکت مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی است و باید از این فرصت به وجود آمده نهایت بهره را ببریم.

وی اضافه کرد: گره‌گشایی از کار مردم اقدام خداپسندانه‌ای بوده و آستان قدس در این راستا اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: کمک و رفع نیازهای مستمندان واقعی باید سرلوحه برنامه‌های دفتر آستان قدس رضوی در خراسان شمالی باشد.

وی اظهار کرد: ما خراسانی‌ها همه رضوی هستیم، هرچند دست تقدیر ما را به شمالی، جنوبی و رضوی تفکیک کرد؛ اما با وجود این ما همسایه امام رضا (ع) بوده و خود را رضوی می‌دانیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم این استان به‌ویژه محرومان و مستمندان واقعی باید بیشتر از قبل، رضوی بودن و برخورداری از عنایت آستان مبارک آن حضرت را بچشند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات