۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۴۲۹۰۲
مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان ماهشهر خبر داد؛

کسب رتبه هشتم ارسال مقالات به جشنواره علامه حلی

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر با اشاره به راه اندازی مؤسسه امامت، از کسب رتبه هشتم ارسال مقالات به جشنواره علامه حلی استانی خبر داد.
حوزه علمیه

حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه کلاس های اخلاق ویژه طلاب صبح ها از ساعت 7 تا 7:30 برگزار می شود، اظهار داشت: در این کلاس مباحث اخلاقی و مشاوره ای از سوی معاونت تهدیب مدرسه صورت می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر با بیان اینکه مؤسسه امامت مدرسه 6 تا 7 جلسه پژوهشی را تاکنون برای طلاب برگزار کرده است، ابراز داشت: هم اکنون بحث تحقیق و پژوهش درباره مسائل علمی مطرح و طلاب در مؤسسه به چالش کشیده می شوند تا از این طریق توانایی نوشتاری و تحقیقاتی شان مشخص و به نگارش مقاله ها روی آورند.

این مقام مسؤول عنوان داشت: تقویت پژوهش و بنیه علمی تحقیقاتی و اعتقادی از اهداف مدرسه در راه اندازی مؤسسه امامت است.

حجت الاسلام خوشبین با بیان اینکه در راستای ارتقای سطح آموزشی و آشنایی بیشتر طلاب با بلاغت قرآن چند کارگاه فشرده تجزیه و ترکیب راه اندازی می شوند، تصریح کرد: از آنجا که نحو درس فرّاری است تأکید زیادی بر راه اندازی کارگاه ها داریم از سوی دیگر طلاب با ورود به پایه های بالاتر به ویژه مسائل فقه و اصول از صرف و نحو دور می شوند.

وی با اشاره به اینکه مدرسه صاحب ‌الزمان(عج) ماهشهر در زمینه ارسال مقاله برای جشنواره علامه حلی استانی جزء 8 مدرسه برتر است، خاطرنشان شد: کیفی سازی مقالات برای ما مهم ترین ملاک است ضمن اینکه مسابقه کتابخوانی برای خانواده های طلاب از سوی معاونت پژوهش برگزار می شود./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات