۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۴۲۸۹۹
مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛

ساماندهی ۷۰ هزار نفر در سامانه سجام

مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی به سامانه ساماندهی جامعه اعزام مبلغ(سجام) اشاره کرد و گفت: تاکنون در این سامانه ۷۰ هزار نفر از شبکه تبلیغ را ساماندهی کرده ایم.
رقیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام حسن رقیمی، مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی برای تبلیغات از روش های مختلفی استفاده می کند.

وی گفت: ساماندهی ائمه جماعات و استقرار مبلغان در مناطق محروم روستایی و تامین نیازهای مبلغ به معنای عام از جمله روش های تبلیغ است.

مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 19 هزار نفر از شبکه تبلیغ ساماندهی شده اند، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در تمام مناسبت ها و اعیاد مختلف در طول سال به تبلیغ می پردازد.

حجت الاسلام رقیمی به سامانه ساماندهی جامعه اعزام مبلغ(سجام) اشاره کرد و اذعان داشت: تاکنون در این سامانه 70 هزار نفر از شبکه تبلیغ را ساماندهی کرده ایم.

حجت الاسلام احمد صحت قول، مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فن آوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به طرح تحول اجتماعی، تصریح کرد: این طرح در سکونت گاه های غیر رسمی در هفت استان کشور اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای این طرح مدیران فرهنگی در سکونت گاه مستقر می شوند و این مدیران باید مشکلات موجود در سکونت گاه ها را شناسایی و حل کنند.

مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فن آوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه باید برای مقابله با آسیب های اجتماعی حوزه دین و شبکه تبلیغ ورود کنند، گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند تنها چیزی که می تواند انقلاب اسلامی را زمین گیر کند آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام صحت قول با بیان اینکه مردم به روحانیت و شبکه تبلیغ اعتماد دارند، افزود: در استان خراسان جنوبی 6 نقطه سکونت گاه غیر رسمی وجود دارد که حاشیه شهرها و بافت فرسوده پس از اجرایی شدن طرح در سکونت گاه ها مورد هدف ما هستند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات