۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۵۴۲۸۶۷
نماینده ولی فقیه در راهداری خراسان شمالی:

فعالیت درزمینه راه‌سازی و راهداری توفیق الهی است

نماینده ولی فقیه در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: مردم برای زیارت کربلا، مشهد مقدس و سایر اماکن مذهبی از راه و جاده استفاده می‌کنند؛ درنتیجه فعالان راهداری و راه‌سازی در ثواب این زائران شریک هستند.
حجت الاسلام حسن ولی زاده- نماینده ولی فقیه در راهداری خراسان شمالی حجت الاسلام حسن ولی زاده- نماینده ولی فقیه در راهداری خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسن ولی زاده، نماینده ولی فقیه در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، امروز در دیدار مدیران، معاونان و کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی که به مناسبت ‍ فرارسیدن هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهداری، اظهار کرد: ساخت راه و حفاظت از راه‌ها اجر معنوی ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت عیسی (ع)، افزود: روزی این پیامبر الهی بر سر قبری رسید که صاحبش در عذاب بود، سال بعد دوباره سر آن قبر آمد؛ اما دید که صاحبش در عذاب نیست. عرض کرد: خداوندا سال گذشته بر این قبر برخوردم دیدم صاحبش معذب است ولی امسال که آمده‌ام می‌بینم معذب نیست. علت این امر چیست؟

حجت‌الاسلام ولی زاده ادامه داد: خداوند به حضرت عیسی (ع) وحی فرمود: ای روح‌الله، فرزند این شخص بالغ شده، راه صالح را گرفت، راه را برای مردم باز کرد و برای یتیمی مسکن ساخت، این است که من به خاطر عمل فرزندش از گناه این شخص صرف‌نظر کردم.

وی اضافه کرد: این موضوع نشان‌دهنده اهمیت راه‌سازی برای تردد و حمل‌ونقل مردم است؛ ازاین‌رو کارکنان این مجموعه باید قدر این توفیق را بدانند.

حجت‌الاسلام ولی زاده تصریح کرد: راه اهمیت زیادی دارد؛ زیرا مردم برای زیارت کربلا، مشهد مقدس و سایر اماکن مذهبی از راه و جاده استفاده می‌کنند؛ درنتیجه فعالان راهداری و راه‌سازی در ثواب این زائران شریک هستند.

نماینده ولی فقیه در راهداری خراسان شمالی خطاب به کارکنان این نهاد، گفت: خداوند به شما صبر و مقاومت بیشتری بدهد تا بتوانید به زائران به امام هشتم خدمت بدهید.

حجت‌الاسلام ولی زاده افزود: شما در ثواب زیارت زائران شریک هستید؛ زیرا بخش مهمی از رفت و برگشت زائران امام هشتم از این استان صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه همدلی مناسبی در مجموعه راهداری خراسان شمالی وجود دارد، اضافه کرد: همدلی و همکاری مناسب در این مجموعه عامل موفقیت‌های فراوانی شده و با همکاری مدیریت مجموعه نمازهای جماعت هم با شور ویژه‌ای در اداره کل حمل‌ونقل و راهداری استان برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام ولی زاده با اشاره به تلاش خستگی‌ناپذیر فعالان راهداری استان، اظهار کرد: وقتی مردم به دنبال تفریح و تعطیلات هستند کار این مجموعه شروع می‌شود؛ به‌گونه‌ای که در راستای خدمات‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات