۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۴۲۸۶۴
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی:

شهادت طلبی از ویژگی های نیروهای مسلح است

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه به تعبیر امام علی(ع) نیروهای مسلح در یک نظام اسلامی مایه زینت حاکمان هستند، گفت عزت و اقتدار مکتب تشیع و اسلام به دلیل جانفشانی و ایثارگری نیروهای مسلح بوده است.
عرفانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عرفانی، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم سومین روز شهادت شهید کاردیده اظهار داشت: استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگترین و بهترین نعمت ها است.

وی با بیان اینکه تمام دستاوردها و برکات را در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران به دست می آوریم، گفت: انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به پیروزی رسید و با جانفشانی، ایثارگری و از خود گذشتگی نیزوهای مسلح استمرار پیدا کرده است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: روز به روز بر عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود و دشمنان نظام نیز دچار ذلت و ناامیدی می شوند.

حجت الاسلام عرفانی با بیان اینکه نیروهای مسلح در یک نظام الهی از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، تصریح کرد: اگر تمام‌ اقشار جامعه صادقانه عمل کنند به موفقیت می رسند زیرا در سایه نظام اسلامی زندگی می کنند.

وی ادامه داد: امام علی(ع) با تعابیر خاصی از نیروهای مسلح یاد می کنند و می فرمایند لشکریان، سپاهیان و نیروهای مسلح به اذن الهی دژ مستحکم مردم هستند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: افتخار نیروهای مسلح در یک جامعه به این است که از چه کسی اطاعت می کنند و نیروهای مسلح در ایران از ولی فقیه مجاهد و عادل و فرمانده کل قوا پیروی دارند.

حجت الاسلام عرفانی اظهار کرد: حاکمان ظلم در آمریکای جنایتکار، عربستان سعودی و بسیاری از کشورها از نیروهای مسلح برای کشتن انسان های بی گناه سوءاستفاده می کنند، آمریکا برای خلبانی که منجر به کشته شدن ۲۹۰ نفر از یک هواپیما شد مدال افتخار می دهد.

وی افزود: نیروهای مسلح در این کشورها تحت اطاعت حاکمان فساد و ظلم هستند و حاکمان ظلم برای رسیدن به هواهای نفسانی خود از نیروهای مسلح سوءاستفاده می کنند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد امنیت به خوبی نقش آفرینی می کنند و آن ها دژ مستحکم ملت هستند.

حجت الاسلام عرفانی با بیان اینکه به تعبیر امام علی(ع) نیروهای مسلح در یک نظام اسلامی مایه زینت حاکمان هستند، عنوان کرد: عزت و اقتدار مکتب تشیع و اسلام به دلیل جانفشانی و ایثارگری نیروهای مسلح بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ناامنی های متعدد در اطراف کشور اما نیروهای مسلح امنیت پایداری را در جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند و ملت اسلامی به واسطه نیروهای مسلح،  قوام پیدا می کنند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: گزینش کارکنان نیروهای مسلح(ارتش، سپاه و نیروی انتظامی) با حساسیت خاصی انجام می شود و تلاش می کنیم تا از میان جوانان مومن، متعهد و خانواده دار افرادی گزینش و در نیروهای مسلح به کارگیری شوند.

حجت الاسلام عرفانی با بیان اینکه پرسنل و کارکنان نیروهای مسلح تحت فرماندهی کل قوا خدمت می کنند، بیان کرد: جوانانی که می خواهند در نیروهای مسلح خدمت کنند باید افرادی فداکار، ایثارگر، از خود گذشته و شهادت طلب باشند.

وی حضور سازمان های عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح را یکی از ویژگی های منحصر به فرد دانست و افزود: سازمان عقیدتی سیاسی به فرمایش امام راحل و با محور روحانیت تشکیل شده است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و قرآن از جمله اهداف سازمان است، گفت: یکی از نقش های برجسته سازمان این است که یک فضای دینی، اسلامی، معنوی و با بینش و بصیرت سیاسی ایجاد کند.

حجت الاسلام عرفانی تصریح کرد: «رای بدهید تا همجنس بازی را آزاد کنیم» یکی از شعارهای رؤسای جمهور آمریکا در تبلیغات انتخاباتی بوده است و امروز آن ها دچار وضعیت اسفباری هستند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در کشور باید حداقل ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن داشته باشیم، اظهار داشت: نیروی انتظامی برای لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب پیش قدم شده است و در حال حاضر ۵۵ هزار نفر از کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی و خانواده های آن ها  در سطح کشور حافظ قرآن از یک جزء تا حفظ کل هستند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در نیروهای مسلح فرماندهان مومن و مکتبی تربیت می شوند، گفت: سردار سلیمانی مایه افتخار جهان اسلام است و نیروی انتظامی نیز مایه افتخار ملت و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام عرفانی بیان کرد: امنیت یکی از نعمت های بزرگ در کشور است و کارکنان و پرسنل نیروهای مسلح و مرزبانان غیور در دورترین نقاط مرزی و روستاها بدون هیچ چشم داشتی و توقعی برای ایجاد امنیت تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه شهادت طلبی یکی از ویژگی های نیروهای مسلح است، افزود: نیروی انتظامی در کشور به صورت میانگین سالانه ۱۰۰ نفر شهید در راه ایجاد امنیت تقدیم نظام اسلامی می کند.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در میان خانواده و کارکنان نیروی انتظامی حاکم است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در حال حاضر ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

حجت الاسلام عرفانی اظهار کرد: شهید کلاته نایبی در حالی که در مرخصی بود داوطلبانه به ماموریت رفت و خودش متوجه ماموریت شد و آن را پیگیری کرد که این نشان می دهد وی آرزوی شهادت داشته است.

وی بیان کرد: همسر شهید کاردیده نیز گریه نمی کرد و شهادت را حق هادی می دانست و می گفت کسی گریه نکند، تنها حسرت می خورد که چرا در زمان بدرقه وی نبوده است./880/پ202/ب1

ارسال نظرات