۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۵۴۲۸۶۳
حجت الاسلام محمودی خبر داد؛

فعالیت ۳۶۰ مبلغ در شهرستان الیگودرز

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با اشاره به اعزام مبلغان در طول سال و به مناسبت های مختلف در این شهرستان، گفت: از هفت ماه گذشته تاکنون ۳۶۰ مبلغ در مناطق تبلیغی شهری و روستایی الیگودرز فعالیت داشته اند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تبلیغ به موقع و مؤثر لازمه بصیرت بخشی و معرفت افزایی در جامعه است.

وی با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی و دغدغه های فرهنگی افزود: در سایه تبلیغ و روشنگری در جامعه می توان جلوی رواج آسیب ها را گرفت و آحاد مردم به ویژه نسل جوان را هوشیار ساخت.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اثربخش بودن فعالیت تبلیغی مبلغان در جامعه خاطرنشان کرد: مهم ترین اصل درعرصه تبلیغ، مخاطب شناسی و آگاه بودن به مسائل و مشکلات روز جامعه است.

وی با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی به معضلی بزرگ برای تربیت نسل جوان تبدیل شده است، اظهار داشت: برای مقابله با هجمه های فرهنگی حاصل از فضای مجازی مبلغان باید تبلیغی منسجم و پرثمر در این عرصه داشته باشند.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با تأکید بر اینکه باید مبلغانی متخصص برای انجام فعالیت تبلیغی در فضای مجازی تربیت شود، گفت: مبلغان با بهره گیری از شیوه های نوین تبلیغی باید تهدیدهای فضای مجازی را تبدیل به فرصت کنند.

وی در ادامه یادآور شد: به منظور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه، 360 مبلغ بومی و غیربومی در مناسبت ‌های ملی و مذهبی از هفت ماه گذشته تاکنون در شهر و روستاهای الیگودرز فعالیت داشته اند.

حجت الاسلام محمودی افزود: برگزاری مراسم در مناسبت‌ های مختلف ملی و مذهبی، اقامه نماز جماعت در مدارس، اعزام موردی به روستاها و برگزاری گفتمان ‌های دینی در مساجد، مدارس، مراکز آموزشی و فرهنگی شهر و روستاهای شهرستان الیگودرز با حضور مبلغان انجام شده است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات