۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۴۲۸۶۱
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی:

مسؤولان خراسان شمالی همت خود را بر اتمام جاده بجنورد- جنگل گلستان متمرکز کنند

امام جمعه بجنورد خطاب به مسؤولان راه‌سازی خراسان شمالی، گفت: همت و تلاش خود را بر اتمام ساخت محور بجنورد- جنگل گلستان متمرکز کنید؛ زیرا آبرو و حیثیت استان درگرو اتمام ساخت این جاده است.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیران، معاونان و کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان که به مناسبت فرارسیدن هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری برگزار شد، اظهار کرد: حمل‌ونقل موضوع زیرساختی است که در دست‌یابی به توسعه پایدار کشور نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه حمل‌ونقل همچنین درزمینه جذب گردشگر اهمیت فراوانی دارد، اضافه کرد: اگر بنای جذب توریست به کشور را داریم باید به حمل‌ونقل جاده‌ای خود دقت کنیم تا از این طریق به توسعه اقتصادی کشور کمک کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: حمل‌ونقل بحث مهم انسانی و جهانی است؛ زیرا هر کشوری که حمل‌ونقل مناسب‌تری داشته باشد ارتباطات دیگران با این کشور بهتر و بیشتر می‌شود، به‌ویژه در بحث ترانزیت کالا و محموله‌های اقتصادی و صنعتی که باید تلاش کنیم این مهم را با سرعت و اطمینان بیشتری انجام دهیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: اگر قصد جذب سرمایه‌گذار را داریم یکی از مسائل اولیه آن این است که به زیرساخت‌های جاده‌ای توجه ویژه داشته باشیم.

به گفته وی موضوع حمل‌ونقل بحث کلانی بوده و به‌هیچ‌عنوان مسأله خرد و کوچکی نیست به‌گونه‌ای که در سطح بین‌الملل مورد بررسی و توجه قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: هر اندازه درزمینهٔ حمل‌ونقل و راهداری کیفیت را بالا ببریم به پیشرفت کشور و جذب سرمایه به ایران اسلامی کمک کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ساماندهی حمل‌ونقل و جاده‌های استان سبب پیشرفت استان و کشور در همه حوزه‌ها می‌شود.

امام جمعه بجنورد گفت: در این راستا اقدامات مناسبی در استان صورت گرفته؛ اما هنوز نگران جاده اصلی بجنورد به جنگل گلستان هستیم زیرا ساخت این جاده شتاب لازم را ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: باید مسؤولان استانی و کشوری توجه بیشتری به این جاده داشته باشند؛ زیرا این جاده پیشانی کار حمل‌ونقل در خراسان شمالی است.

وی با بیان اینکه توقع این است که مقداری توجه به این جاده افزایش یابد تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسد، خطاب به مسؤولان راهداری استان، اظهار کرد: همت و تلاش خود را بر این جاده اصلی استان متمرکز کنید زیرا آبرو و حیثیت استان درگرو اتمام ساخت این جاده است./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات