۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۴۲۸۴۹
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد:

گفتمان ‌های دینی تأثیرگذارترین برنامه‌ های سازمان تبلیغات اسلامی است

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد تأثیرگذارترین برنامه‌ های سازمان تبلیغات اسلامی را برگزاری گفتمان ‌های دینی با موضوعات مختلف در سطح روستاها، مدارس، محافل دینی و دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: برگزاری این نشست ها سبب تقویت تفکر مذهبی در مخاطبان می‌شود.
رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد

حجت‌ الاسلام فرزاد منصوری، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌ آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری گفتمان های دینی در استان خبر داد و بیان داشت: این گفتمان ها به صورت مستمر در سراسر استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه گفتمان های دینی با حضور روحانیت و در جمع نسل جوان و نوجوان برگزار می شوند، افزود: محوریت برگزاری این نشست ها با توجه به مسائل و مشکلات روز جامعه در نظر گرفته می شود.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌ انجام ‌شده، گفتمان ‌های دینی متعددی بر اساس  نیاز فرهنگی هر منطقه از سوی روحانیان مستقر در روستاهای خرم آباد برگزار می‌شود.

وی تأثیرگذارترین برنامه‌ های سازمان تبلیغات اسلامی را برگزاری گفتمان ‌های دینی با موضوعات مختلف در سطح روستاها، مدارس، محافل دینی و دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: برگزاری این نشست ها سبب تقویت تفکر مذهبی در مخاطبان می‌شود.

رییس تبلیغات اسلامی خرم آباد با اشاره به اینکه جامعه ما به ‌ویژه جامعه علمی به ‌شدت نیازمند تقویت تفکرات دینی است، عنوان داشت: در سایه برگزاری این گفتمان ها تلاش می شود تفکرات دینی نسل نو را تقویت و تحکیم بخشید.

وی با اشاره به وجود آسیب ها و دسیسه های فرهنگی متفاوت که گروه های سنی مختلف را هدف قرار داده اند، خاطرنشان کرد: برگزاری این گفتمان ها فرصتی برای مصون سازی نسل جوان و نوجوان در برابر آسیب های اجتماعی است.

حجت الاسلام منصوری یادآور شد: گفتمان های دینی با محوریت موضوعاتی همچون عفاف و حجاب، دین و زندگی، تهاجم فرهنگی، فرهنگ رضوی، فاطمه شناسی، آسیب‌های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی برگزار می شوند.

وی با اشار به اینکه از برگزاری گفتمان‌ها به خوبی استقبال می شود، خاطرنشان کرد: روحانیان پس از پایان نشست به سؤالات و شبهات شرکت کنندگان پاسخ می دهند و تلاش می کنند که با روشنگری بین قشر جوان جلوی نفوذ فرهنگی دشمن گرفته شود./9451/ت302/ب1

ارسال نظرات