۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۵۴۲۸۴۱
مدیر مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی قزوین:

برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی خطای بزرگی است

مدیر دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی قزوین اسرائیل غاصب را غده سرطانی خطرناک دانست و گفت: امت اسلام باید درصدد از بین بردن این غده سرطانی باشد؛ زیرا اسرائیل غاصب دشمن انسانیت و کرامت انسان بوده و شایسته به رسمیت شناخته شدن نیست.
حجت الاسلام ابوالقاسمی

حجت الاسلام علی ابوالقاسمی مدیر مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: با توجه به اینکه اسلام کامل‌ترین و آخرین دین است اما برخی از افرادی که تابع ادیان جاهلی گذشته بودند از ابتدای اسلام دشمنی خود را نسبت به آن شروع کردند؛ از این رو در سیره پیامبر اسلام(ص) هوشیاری و ایستادگی در برابر دشمن یک امر ضروری است.

وی در ادامه افزود: دشمنی ایادی استکبار با دین به واسطه ارزش و اهمیت و کرامت بالای دین اسلام است، مطابق آیات قرآن کریم دشمن قصدش نابود کردن دین است از این رو تا دین را از مومنان نگیرد دست بردار نخواهد بود.

مدیر مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی قزوین در ادامه با اشاره به عادی‌سازی رابطه با اسرائیل اظهار کرد: ما اسرائیل غاصب را به عنوان یک دولت به رسمیت نمی‌شناسیم هنگامی که چنین دیدگاهی نسبت به یک کشور وجود دارد نباید با آن عادی رفتار کرد بلکه باید نسبت به چنین رژیمی هوشیاری و آگاهی خود را افزایش دهیم.

وی در ادامه اسراییل را غده سرطانی خطرناک دانست و اضافه کرد: امت اسلام باید درصدد از بین بردن این غده سرطانی باشد؛ زیرا اسراییل دشمن انسانیت و کرامت انسان بوده و شایسته به رسمیت شناخته شدن نیست؛ از این رو اعتماد و برقراری رابطه با آنها خطایی بزرگ است.

حجت الاسلام ابوالقاسمی در ادامه با اشاره به ضرورت هوشیاری امت مسلمان در برابر کشورهای دست‌نشانده مستکبران تصریح کرد: امت اسلام و کشورهای اسلامی که با یکدیگر متحد هستند باید در مقابل دولت‌هایی که دست نشانده هستند هوشیار باشند در این عرصه تنها وحدت کافی نیست بلکه باید بصیرت دینی خود را  نسبت به نقشه‌های مستکبران افزایش داده و همواره بیدار و آگاه باشند.

وی در پایان گفت: عده‌ای مانند آل‌سعود خود را خادم حرمین شریفین می‌دانند در حالی که مشاهده می‌شود از حنجره آنها ندای هماهنگی و همراهی با دشمنان اسلام بیرون می‌آید؛ اما امروز ما وظیفه داریم معرفت و آگاهی لازم را در مواجه با دشمنان اسلام و انسانیت کسب کرده و هوشیارانه رفتار کنیم./۸۷۳/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات